MojMiha2

nedjelja, 01.03.2009.

Sve je moguce, sve je na dohvat ruke, samo se covjek ne smije predati...

Tesko je dok se ne odlucis, tada sve prepreke izgledaju neprolazne, sve teskoce nesavladive. Ali kada se otkines od sebe neodlucnog, kada pobjedis svoju malodusnost, otvore se pred tobom nesluceni putevi, i svijet vise nije skucen i pun prijetnji. Kako su ljudi nesavrseni. U svemu. Ne mogu da zive sami, postoje samo kao jedna polovina. Drugu traze u zeni, u drugom covjeku, u lazi. Potrebna mi je ta druga polovina, a o njoj nista ne znam. Drugi covjek je zatvorena kutija i nista iz njega nece izaci ako to on ne zeli. Mi mozemo da stojimo pred tajnom danima, nista nam se nece otkriti. Nepotpuni smo, a zatvoreni. Postali smo neprirodni, odvojili smo se od sebe kakvi smo bili nekad, ko zna kakvi, izgubili smo nevinost. Ljudi misle zlo jedan drugom. Trebali bi da se vratimo prirodi i njenoj cistoti. Postajao je neki filozof koji je to predlagao ljudima. Nisu ga poslusali.

Smatrao sam duznoscu i srecom da sebe i druge cuvam od grijeha. I sebe, uzalud je kriti. Grijesne misli su kao vjetar, ko ce ih zaustaviti? U cemu je poboznost, ako nema iskusenja koja se savladavaju? Covjek nije Bog, i njegova snaga je bas u tome da suzbija svoju prirodu, tako sam mislio, a ako nema sta da suzbija, u cemu je onda zasluga? Sada o tome mislim drukcije. ali da ne pominjem ono sto ce doci kad bude potrebno. Bice vremena za sve. Na koljenu mi je hartija koja mirno ceka da primi moj teret, ne skidajuci ga s mene i ne osjecajuci ga sama, preda mnom je duga noc bez sna, i mnoge duge noci, na sve cu stici, sve cu uciniti sto moram, i da se optuzim i da se odbranim, zurba nije potrebna, a vidim da ima stvari o kojima mogu pisati sada, i poslije mozda nikad vise. Kad dodje vrijeme, i zelja da se kazu druge, i one ce doci na red. Osjecam kako stoje nagomilane u magazama moga mozga, i vuku jedna drugu, jer su povezane, nijedna ne zivi sama za sebe, a opet ima nekog reda u toj guzvi, i uvijek jedna, ne znam kako, iskace izmedju drugih i izlazi na svjetlo, da se pokaze, da osine ili utjesi. Ponekad se guraju, nasrcu jedna na drugu, nestrpljive, kao da se boje da ce ostati nerecene. Polako, za sve ima vremena, dao sam ga sam sebi, a sudjenje ima suocenja i svjedocenja, necu ih mimoici, i moci cu na kraju da donesem presudu sam sebi, jer sam samo ja u pitanju, niko drugi, samo ja. Svijet mi je odjednom postao tajna, i ja svijetu, stali smo jedan prema drugome, zacudjeno se gledamo, ne raspoznajemo se, ne razumijemo se vise.

Mesa Selimovic

01.03.2009. u 16:11 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (8)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (12)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (16)
Listopad 2008 (15)
Rujan 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

wave O svemu po malo..............cry

LINKOVI

saraja azra Rejhana
zvijezda nova
bobata
odmor za umorna srca
lučica
fra gavun
promatram, razmišljam
santal 777
poezija duše
morska zvijezda
VJETROVI TUGE

ČASNO ISPUNI ONO ŠTO SI ODABRAO

yes"Jedan momak je upitao starca šta da čini u životu,odnosno koji put da odabere i šta od njega želi Bog.Starac mu je odgovorio:"Dijete moje,Bog želi ono što želiš i ti. Bog nikoga ne prisiljava da slijedi ovaj ili onaj put...................
Evo šta hoće Bog:da časno ispuniš ono što si izabrao."

starac P.

LJUBAV

cerek"Dirnut ljubavlju svako postaje pjesnik." - PLATON

PRIJATELJSTVO,LJUBAV

greedysretan"Prijateljsto nije velika stvar,nego milion malih stvari." -ELBERT HABERT

"Sve ono loše u nama potiče od straha, a save dobro od ljubavi."- ELENOR FARBDŽEN

U ovom varljivom svijetu nepotrebno je uzimati srcu sve nesreće koje nam se dogode.

Čovjek pun duha i u potpunoj samoći se izvanredno zabavlja.

Jedno stvarno bogatstvo je bogatstvo duše,ostala su dobra podložna velikim gubitcima.

Je li ljubav umjetnost ? Tada zahtjeva znanje i napor.

Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.

Najsretniji je onaj čovjek koji može kraj svog života povezati sa početkom. -GETEgreedy