< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...

Ime:Ana
Prezime:pogađajte
Razred:6.a
Škola:Grigorica u Osijeku
Wolim:
-svoju obitelj
-prijetelje
-iskrenost
-slatkiše
-i još puno toga...
Nevolim:
-ŠKOLU
-bogomoljke
-foliranje
-laž
-ogovaranje
-i još puno toga...

Linkovi

Tea
Doris
Sandra

...Glazba...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



**ewo slike**

koliko je sati?


Cool Clocks at Wishafriend


SaD MaLo SLIkA:
































petak, 06.03.2009.

**eVo Me OpEt**

e sada ću konačno pisa šta mi se dns dogodilo... sandra (wtp)dumba, kasunka i doris bile vani... kod kauflanda, na nekom sajmu... ma bilo super... best... bili smo i u pet centru...e tu smo se ja i sandra zeznule... prava priča..hh..kod pet centra stoje naslagana kolica za kupnju, i sandra i ja se htjele na njima slikat, da nas dumba slika... nas dvije se normalno namjesile na kolica, kad odjednom mi neš osjetimo, a kolica se sva počela kretat... mi brzo sišle, a kolica sva naslagana ošla na sred ceste, sva se razdvojila i idu ona, samo prema dole... a nas dvije se osramotile sam tako...hh... i tamo soji neka žena i bulji u nas ko tele u šarena vrata..hihi...ova ne može vjerovat šta mi radimo...hhh... koja priča!!..hh.. a onda nas petero ošle kod tomija na ljulje... tamo našle ekipu i mi se am zeali s njima... bio okolo razbacan stiropor, a mi se s njim gađali i runili ga...kasunka snimala spot na ljulji , a dino iza nje izvodio kao neki "rep" kako je bilo... mi pucali od smijeha...hihihi...taj dan je stvarno bio best forever!!! još i petak, ma nije moglo bit bolje... i u školi smo imali sreće... ma best, best, best!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.