rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Ovo je blog kao svaki ostali.Dobro nije ali govorit ću vam o sebi svojim problemima i drugim stvarima.LOL=)beljbelj

Linkovi

I ako hoćete posjetite ove blogove:
Ines
Od mene i mog frenda
Valy
Ivona
Janešica
Gluhy
Rita
Nella

Predstavljanje

IME:Ivan,al me zovite IĆKO
PREZIME:nije važnolaze
RAZRED:7.
GRAD:Zagreb
NASELJE:Dugave THE BEST NASELJE ON THE WORLDsmijehsmijeh
ŠKOLA:1. osnovna škola Dugaveblabla
GODINA:13. i polrofl
UF kaj još harolleyes
FRENDOVI:MATE,TONČI,SAMIR,MARĐ a ima ih još puno al mi se neda nabrajatzubo
FRENDICE:INES,VALY,IVONA,TENA i njih ima također puno al mi se neda nabrajat
MJUZA:Rap i Hip-Hop
HOBI:Nogomet
I to je dosta aj bok PUFFAkisswave

Neznam?!LOL

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net
Tu sam riješio neki kviz i sortirali su me u GRIFINDOR!LOL=)




Koliko vas je od 25.09.2007. posjetilo ovaj blog:
Free Hit Counter
Free Hit Counter


Free Music

Free Music



Free Music


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images









petak, 28.09.2007.

Evo me opet!Vratih se iz škole!LOL

Evo me opet brijem da je ovo već 5 ili 6 dan da pišem postove za redom.Oborio sam si rekord.Na prošlim sam blogovima piso nakon 2 3 mjeseca.Ajde ljudi partyparty.LOL.PA danas smo opet pisali test iz matiše.Jebote dobit ću opet 5smijeh.Matiša je prelagana.Pa smo danas imali tjelesni a meni je mišić sjebannamcor.Pa smo se ja i moj frend danas potukli,al ne zapravo snimali smo kečere kak sam ga prebio.Stavit ću na youtube pa ću vam dat linksretansretan.A blago mom frendu danas je od jedne žene dobio maltezera(vrsta psa) a taj đukac košta 3000 kunanaughty.Pa sam sad napiso zadaću i odmah na moj blog.Pa sad još malo idem na trening.Pa sutra oko 17:00 igramo s TRNJEM koje ćemo valjda dobit.Pa ću možda sa svoja dva frenda ić u kino gledat neki film još neznamo koji.E da danas se na mog frenda iz b razreda srušio ormar.Jebote zgnječio ga je brijem da je skoro umrocry.Dobro to bi bilo to za danas ajde stavit ću vam dvije slike onda ajde bok.LOL.Puffffaakissmah.

Sexy Rapper 50 Cent Images

Sexy Rapper 50 Cent Images



image hosting file hosted images

image hosting file



| KoMeNtArI (33) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.