rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Ovo je blog kao svaki ostali.Dobro nije ali govorit ću vam o sebi svojim problemima i drugim stvarima.LOL=)beljbelj

Linkovi

I ako hoćete posjetite ove blogove:
Ines
Od mene i mog frenda
Valy
Ivona
Janešica
Gluhy
Rita
Nella

Predstavljanje

IME:Ivan,al me zovite IĆKO
PREZIME:nije važnolaze
RAZRED:7.
GRAD:Zagreb
NASELJE:Dugave THE BEST NASELJE ON THE WORLDsmijehsmijeh
ŠKOLA:1. osnovna škola Dugaveblabla
GODINA:13. i polrofl
UF kaj još harolleyes
FRENDOVI:MATE,TONČI,SAMIR,MARĐ a ima ih još puno al mi se neda nabrajatzubo
FRENDICE:INES,VALY,IVONA,TENA i njih ima također puno al mi se neda nabrajat
MJUZA:Rap i Hip-Hop
HOBI:Nogomet
I to je dosta aj bok PUFFAkisswave

Neznam?!LOL

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net
Tu sam riješio neki kviz i sortirali su me u GRIFINDOR!LOL=)




Koliko vas je od 25.09.2007. posjetilo ovaj blog:
Free Hit Counter
Free Hit Counter


Free Music

Free Music



Free Music


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images









četvrtak, 27.09.2007.

Evo me opet!XD

I evo me poet.Vratio sam se s treninga.Kako je trening bio lagan samo da znate.Samo smo malo trčali i imali neke lude vježbe.Trening na je trajao oko sat vremena.Pa se vratio doma i počeo pisat već drugi post danas.Sad gledam neki jebeni crtić na jednom njemačkom programu i jedem sladoled od jagode i vanilijefino.Super sutra netrebam na hrvatski.Zašto?Piše u prošlome postu jer mi se neda ponovno pisatsmijeh.I evo našao sam neku sliku pa ću je stavit.LOL.Ajde bok!!mah


MySpace Layouts images

MySpace Layouts





| KoMeNtArI (20) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.