rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Ovo je blog kao svaki ostali.Dobro nije ali govorit ću vam o sebi svojim problemima i drugim stvarima.LOL=)beljbelj

Linkovi

I ako hoćete posjetite ove blogove:
Ines
Od mene i mog frenda
Valy
Ivona
Janešica
Gluhy
Rita
Nella

Predstavljanje

IME:Ivan,al me zovite IĆKO
PREZIME:nije važnolaze
RAZRED:7.
GRAD:Zagreb
NASELJE:Dugave THE BEST NASELJE ON THE WORLDsmijehsmijeh
ŠKOLA:1. osnovna škola Dugaveblabla
GODINA:13. i polrofl
UF kaj još harolleyes
FRENDOVI:MATE,TONČI,SAMIR,MARĐ a ima ih još puno al mi se neda nabrajatzubo
FRENDICE:INES,VALY,IVONA,TENA i njih ima također puno al mi se neda nabrajat
MJUZA:Rap i Hip-Hop
HOBI:Nogomet
I to je dosta aj bok PUFFAkisswave

Neznam?!LOL

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net
Tu sam riješio neki kviz i sortirali su me u GRIFINDOR!LOL=)




Koliko vas je od 25.09.2007. posjetilo ovaj blog:
Free Hit Counter
Free Hit Counter


Free Music

Free Music



Free Music


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images









četvrtak, 27.09.2007.

Ufff...Naslov!LOL

Ey.Ljudi vratih se ja iz škole.Bilo je OKyes.Donijela nam je inicijalne iz matiše i imao sam 19/19.Super.LOLnaughtysmijeh.HAHA.LOL.Znači dobio sam 5.Hvala bogu sutra netrebam na hrvatski moraju sam oni koji su dobili slabije od 5 a ja naravno dobio 5.smijeh.I nije nas pitala zemljopis danas.SUPER,a ništa neznam,.A jebote sljedeći sat pita cijeli sat.Joj sad moram u 16:00 na trening.I onda vam se možda poslije javim.Ali možda.Ak mi se bude dalo.E ak netko igra igricu BITE FIGHT nek mi se javiZa one koji neznaju to je online igrica u kojoj se bore vampiri i vukodlaci.Igrica je PREDOBRA.Ajde ljudi kaj da kažem osim da mi ostavljate komentare ajde ljudi bok.LOLwavekiss.hrvatska



| KoMeNtArI (5) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.