rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Ovo je blog kao svaki ostali.Dobro nije ali govorit ću vam o sebi svojim problemima i drugim stvarima.LOL=)beljbelj

Linkovi

I ako hoćete posjetite ove blogove:
Ines
Od mene i mog frenda
Valy
Ivona
Janešica
Gluhy
Rita
Nella

Predstavljanje

IME:Ivan,al me zovite IĆKO
PREZIME:nije važnolaze
RAZRED:7.
GRAD:Zagreb
NASELJE:Dugave THE BEST NASELJE ON THE WORLDsmijehsmijeh
ŠKOLA:1. osnovna škola Dugaveblabla
GODINA:13. i polrofl
UF kaj još harolleyes
FRENDOVI:MATE,TONČI,SAMIR,MARĐ a ima ih još puno al mi se neda nabrajatzubo
FRENDICE:INES,VALY,IVONA,TENA i njih ima također puno al mi se neda nabrajat
MJUZA:Rap i Hip-Hop
HOBI:Nogomet
I to je dosta aj bok PUFFAkisswave

Neznam?!LOL

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net
Tu sam riješio neki kviz i sortirali su me u GRIFINDOR!LOL=)




Koliko vas je od 25.09.2007. posjetilo ovaj blog:
Free Hit Counter
Free Hit Counter


Free Music

Free Music



Free Music


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images









subota, 22.09.2007.

Idem,idem!!LOL

I evo vikend hvala bogudead!Škola tek za 2 dana.Jejjj!!Danas sam se probudio oko osam i prvo na internet a onda na plejku.Igrao sam SMACKDOWN vs. RAW.Najbolja igrica koja je ikad napravljena.Obožavam kečerethumbup.LOL!Onda sam sa starom u Avenue mall i puno sam toga kupio tenke,filmove i još neke gluposti.Igrao sam u playstation shopu plejku 3 i PSP.Igrao sam neke formule motore i još neke gluposti.Kad sam išao doma kupio sam si mega sladoledfino.Pa kad sam došao doma za ručak sam jeo poriluknononono.Pa sam gledao film faca poput Mikea.Predobar film morate ga pogledat.P sada sa dva frenda iz kluba s dva cara idem u CINESTARsmijehsmijehsmijeh.Gledat ćemo neku komediju ili neki horor.sretanNeznam kaj da još napišem.A... da ste gledali tekmu Ajax i Dinamo .Koji su naši likovi budale neznaju loptu dodat.I glupi Schildenfeld.Lik nema pojma i na kraju na svom stadionu zbog te budale izgube 1:0!!!!!!!madmadheadbangheadbang.E jel iko jučer gledo GIMNAZIJU ZA DIVLJAKE.Predobar i presmiješan film.I to je to kaj da kažem osim da mi komate.Ajde pozzzz svima vama i svim mojim frendovima.Booooookkkkk!!!PUSAkiss



| KoMeNtArI (0) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.