09.06.2007., subota

bila sam u eu...

hihihi...bila sam u sloveniji i austriji...
tj samo sam prolazila kroz sloveniju da bi došla u austriju...
i dobila sam:
-crnu majcu i na njoj je kitty
-bijelu majcu na kojoj su duge nacrtane
-crvenu haljinicu tj. tuniku(protumačite si kak očete)
-šarenu majcu malo širu i dulju...
-bijeli grudnjak s sitnim malim crvenim mašnicama gore i s kitty
-žuto sivi grudnjak na prugice sa snupijem
-pet snupi gačica
-sedam šarenih pari čarapa
-crne špangice
-šarene gumice za kosu
-i crni rajfek
u četvrtak imam nastup z gitare u dnd-u...i sve vas pozivam da me dođete gledati u 17.30
ljudi neznam kaj da vam pišem...
e da...
19. idemo na maturalac...u makarsku...
jedva čekam...
pozdravljam vas sve i šaljem velike puse i pozdrave: kocki, mii, dori, janji, andri, vidi, pole i jelić, uni i lani,leti i pati, mami i tati, seki, anji-sestričnici...i svima ostalima...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.