21.05.2007., ponedjeljak

hmm...13. post??

mda...13. post...
evo ja sam se danas vratila z bolnice...z glupe infuzije...
tak su me zalepipli za onaj glupi bolnički krevet...pas mater...
ali evo...
došla sam doma...
mda...kaj mi je bilo??
bila sam u domenicu na ručku u subotu i išla sam s kockom u dva na tenis...
trenerica je bila negdi vani a ja i iva same v dvorani...i letele su nam lastavice po dvorani i onda smo ih gađale s lopticama...pa je vlatka(trenerica) pitala ivu de su ostale loptice...pa je iva rekla da nezna...
a to smo ona i ja raspucale kroz prozor kad smo gađale ptice...
i onda...
odjemput...mene je nekaj počelo gušiti...
nisam mogla slinu gutati...disati...niš...
onda su mama i tata došli po mene na tenis i otpelali me na hitnu...
tam sam dobila piku v rit...u čoveče kak je bolelo...onda sam došla na kirurgiju...i tam sam trebala ostati na infuziji...injekcijama...e ak ja nisam zršavila onda fakat neznam...hranu nisam ni okusila...
mda...fala svima koji su mi došli u posjet...i fala na pozdravima...
i tak...neznam kaj da vam više velim...
tete u bolnici su bile jako jako dobre...joj...jedna kad mi ej menjala infuziju me celu polijala s krvi...sve mi je krv z ruke štrcala..po krevetu,meni,njoj...
čitala sam heri potera v bolnici...i jako jako puno sam slušala doorse...










The doors:Hello, I love you

CHOURS:

Hello, I love you
Wont you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game
Hello, I love you
Wont you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game

Shes walking down the street
Blind to every eye she meets
Do you think youll be the guy
To make the queen of the angels sigh?

CHOURS:

She holds her head so high
Like a statue in the sky
Her arms are wicked, and her legs are long
When she moves my brain screams out this song

Sidewalk crouches at her feet
Like a dog that begs for something sweet
Do you hope to make her see, you fool?
Do you hope to pluck this dusky jewel?

Hello, hello, hello, hello, hello, hello, hello
I want you
Hello
I need my baby
Hello, hello, hello, hello


pozdravljam vas sve i puse šaljem...i oču puno komentara...jer nem post napisala...hihih...kako li sam podmukla...hehe...pusakiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.