10.05.2007., četvrtak

hehehe...

i tako...
dobila sam ja onu abecedu od frendice pinkice kiss s gitare...i tako...pa da počnem...
hmmm...koje slovo abecede je prvo??aha joj da...a...rofl

a-alkohol...hehe...nekad je dobar...za ublažiti bol...
b-beba...jako volim bebače...a i tak sam jednoj osobi dala nadimak...prije otprilike godinu dana...
c-crvena...odma naj boja poslje ljubičaste...ko zna...možda mi je ipak malo draža...hihi
d-dužina...nevolim kad nekaj traje jako dugo...ma znam da bu život brzo prešel i da bumo jemput svi crkli al ja jednostavno ne volim odugovlačenje...
e-engleska...bijah tamo...
f-frulica...hihi
g-gluma...uh kak mrzim kad neko nekaj glumi i kad i govori suprotno od istine...i još oču spomenuti svoju gitaricu...
h-horvat...tak se prezivam...
i-izrael...zemja postanka...
j-jana...ona fina voda...a najbolja je od brusnice...to vam je zdravo...kolko tolko...
k-uuuu....kockica moja mala...moja mala ljubav...hehe...
l-lova...haha...danas život nije moguć bez tog papira...
m-mia...daj...oču da je sve po starom...
n-noga...prije dve godine sam stala na čavel i prepičil mi je starku...i nogu...
o-olovka...važna stvar na svetu....isto ko i net...
p-papuča...haha...ne nosim ih...pretežito hodam bosa doma...ali sam i špotana zbog toga...
r-rumenko...to vam je onaj sladač...ahahahaha...
s-slike...volim slikati...tj crtati...ali i slikati...
t-tama...uf...nekad sve postane crno...al nisam emačica da se režem...buahahah
u-ulica...hladna beščutna...nezgodno se voljeti na njoj...
v-vjek...mda...život traje kratko...
z-zemlja...da nema nje nebi ni mene bilo...hihi

a sad ovu štafetu predajem...
kažem predajem...

janji....fakat zakon curki... , mii-mojoj slatkoj curki...sa zgodnim bratićem... , pa onda i njemu...hrvoju... , jelički...ozdravi mi jelić...

i to bi bilo to...pusa svima do sljedečeg posta...a sad bu sutra janja napisal novi post


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.