04.05.2007., petak

hmmm...post??

evo ovo je post za hrvoja...on me nagovoril...mislim nije da me teško nagovoril...
ženske inače lako padaju na njegove rječi...(za one koji nisu znali)nut..šalim se hrvoje...ili ipak ne??
hehehehhh...ma šalim se ja...ima dugu smeđu kosu...joj zaboravih...ošišal se nedavno...i to na čelavo...nije da sam ga vidla...ali...
i tak ljudi...u školi sve po starom...htela bi deti neke slike gore...ali pošto sam imala trojana...morala sam si komp na novo instalirat...tj vindofse...pa nemam niš slika gore...nažalost...
ali u drugom postu...možda...ljena sam i neda mi se...jučer sam bila u zagrebu...mirta je išla k zubaru na kontrolu za zvjezdice pa sam išla s njom i mamom...i dobila sam tri majce...heheh..i starke...tamno zelene...kaj nebi bilo da su maslinaste...jer nisu!!!!...baš su šeksi...mislim ko i sva moja roba...hhahah...rofl.mama mi je tak vozila...čoveče 150 po autoputu...celo vreme...mislila sam da bumo poletele...išli smo s njezinim novim autom...pa joj je bilo opravdanje da mora novi auto isprobati...hehhe
i izašli smo iz city centra one u 9 vur i 5 min navečer...jer se zatvara u 9...tete spremačice su nas sterale...ali...nije važno...i tak...bile smo na ilici još...šetale smo se...i onda smo došle doma...i danas vjutro u školicu...
eh...
pusa do sljedečeg posta...i da...još nekaj...
hrvoje sad i ti moraš napisati post!!!dogovorili smo se....
pusa svima...kiss


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.