15.04.2007., nedjelja

heeeeej...

ej ljudi...dorčikiss i ja nemremo spati pa sam odlučila napisati post...hehehehhh...nekaj više o dorči možete saznati na miinom blogu...hehehehhh..i kad svratite na njezin blog obavezno ostavite komentar...hehheheh..pa...neznam kaj da vam velim...dosadno mi je inače...ali bliži se prokleta školaheadbang...da mi je videti onoga koju je zmislil...dora je malo plesala i skoro mi je stolac potrla pa smo se tome cepale dve vurerofl...
e da...napokon su mia i dox prohodali..kak slatkocerek...hehheheh...nadam se da su hepi tugedr...ma jesu...čoveče škola za jen dan...a ja nisam ni knjigu otprla...ali sutra...moram malo...ali NEDA mi se...u pm!!!ma...e da...jedan poseban pozdravček ide mojoj jelički...vrnula mi se z njemačke danas...tj jučer...evo dora mi upravo puše balončeke z onog kaj mi je leti kupila za uskrs...pa nemram baš normalno pisati...
sjetila sam se još nečeg...kocki je sretan broj 9 a ovo mi je deveti post...heeheheh...pozz i pusach kiss kockaču...od mene i dorči..jooooj...čoveče...dora i ja se celo vreme cepamo...opče neznam kaj nam je...samo krepavamo od smeha...jele smo kikiriki i dorči mi je od kikirikija složila riječ RINACMA na mirtinom krevetunut...rinacma je nadimak koji su mi dali dečki iz kvarta...hehheheh
ajde ljidi sve vas volim i pusamkiss...i nemojte se rezatinono!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.