09.04.2007., ponedjeljak

sretan Uskrs(s malim zakašnjenjem)...

ej ljudi srečni vam uskrs...nadam se da ste bili u crkvi...i da ste se molili i farbali jajca...hehheheh..e pa ak vi niste ja sam...jučer sam bila u crkvi...s kockom i dorom..pa sam išla ka baki na ručaknjaminjam njam...
i onda su nas oreški pozvali na kavuparty tj mamu i tatu...pa smo bil tam s leti i pati i lucom...
i onda sam išla van s kockom i poledicom....bile smo do devet pa smo kocka i ja k njoj išle gledati film...

i onda doma...na icq...i msn(složila sam si msn)...hahhah...i onda sa se posvađala s jednim frendom do kojeg mi je jako stalo...a nisam htela...i ispričala sam se...al uzalud...neznam više...sve je tak glupo...i sve je u kurcu...zadnjih dana se s puno ljudi svađam...i neznam kaj delam..nije to namjerno...jednostavno dođe samo od sebe...jer...svi imamo drukčija mišljenja...i onda se malo zamislim i pitam se dal mi je to trebalo...pa naravno da nije...ali...i teško mi je sad...srce me boli...neznam kaj da delam..kaj da velim...da se ispričam...sve je palo u vodu...niš nije dobro kaj napravim......jednostavno bi htela da je sve drukčije i da se prmjeni na bolje...al nemre...

i tak...nemam opče volje za niš...ali mia mi danas dojde doma s mora pa jedva čekam...hehhehe...kocka i ja smo se dogovorile da pemo po doru danas jer se oču maknuti iz ovog jebenog kvarta...

a sad da pozzam ljudeke:anjicu malu plavu koja mi sve veliwave,kocku koja je uvjek uz menekiss,miu koja mi jako puno značikiss,andru koju je teško razjebat(isto ko i mene al svaka čast pojedincima i izuzecima)party,jelički(suhoj pastirici)koja je trenutno u njemačkojcool,poledici koja je jučer prvi put izvela roška boška u šetnjuyes,doru s kojim sam bila vani u subotu na vuzmenkinaughty,njezinu seku bubu tj moju lezbu(šalim se)cerek,male bizankice od kojih bum jednoj firmana kuma za dve godinesmijeh,janu koja voli pričati i koja ima malog peseka larublabla i matei i dalii curkama s gitarethumbup
i naravno pozz dečkima...pusa svimacerek


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.