01.04.2007., nedjelja

hopla cupla =)))

znate kaj najviše mrzim? EMAČE!!! headbang ja fakat ne kužim takve ljude...mislim prvo se režeju al fakat neznam u koju svrhu...
ak oni misle da buju s tim nekaj poboljšali nek se ti ljudi spuste malo na zemlju...mah...koja tema...

pa...ovak...nisam mogla na netburninmad i pisati postove jer sam pobrala viruse i razmnožili su se...pa sam si morala vindofse na novo instalirati...i tak to...pa komp i net nisam vidla skoro dva tjedna...mislim nije to jako puno al u zadnje vreme sam jako pono na glupom icqu i onda...mislim super je to program...ali jednostavno...puno sam se put posvadila s ljudima prek njega...no dobro....
neznam kaj da vam pišem jer opče neam inspiracije...mislila sam si deti neke slike i tak...al rađe sam se odlučila za crtić...hehehhh...
taj mi je najdražismijeh




hehehhhh...baš carski crtić...
čoveče danas je cvetnica i uskrs za samo tjedan dana...bila sam jučer na ispovijedi...i vani i doma i u gradu...svugde...
i tak je prešla subota...sad idem u crkvu s curama pa se čujemo...pusach svima...neznam kaj da vam još velim...komentirajte mi i farbajte jajca...lolček...i budite dobri...


pozzek svim curama:kocki,mii,andri,jelički,dori,jani,leti i pati,poledici i svim dečkima...wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.