14.03.2007., srijeda

moj bože...

pa tako...ljudi moji...danas sam imala županijsko z kemije...imala sam čak 37.5 bodova...pa nije to loše...mogla sam ja i boljeyes..al kome se dalorofl...uglavnom 8 sam...e da danas sam upoznala jednu super curu-teu...ona je osmi razred...mislim znala sam ja ko je ona več odprije....al smo se danas baš onak upoznale i to sve...išla je na kemiju...al je dobila temperaturu...pozz teawave...ozdravi..a sad...e da..htela bi ovak-javno čestitati ročkas mii,dori i hrvoju...pa ljudi...SRETAN VAM ROČKASparty...sa zakašnjenjem..e mia ima da tvoj rođendan bude za pamčenje...isto ko i prošle godine oke?i onda smo došli z marofa...pa smo svi išli na picu..i onda smo se sara i ja šetale malo po korzu i tak...i bile smo kod onog vipovog dučana na korzu a ravnateljica negdi kod vječnice..i počne se ona nama derati:cure,cure kak ste prešle?..a mi smo se htele v zemlju pokopati...i lepo se ona tak nama derala po gradu...mah...i onda sam došla doma..i išla sam spat...lol..i onda sam se spominala s brkom...ona vam je zakon...carica..hehhh...ljudi začas je uskrs...budite dobri..i najte psovati...i srditi mamu i tatu...meni to ne pali...al...pokušat ću...pa poz svima....wave



nadam se da vam se sviđa pjesma...poslušajte si ju...ta pjesma je iz moje omiljene serije..fakat je dobra

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.