28.02.2007., srijeda

danas mi je bil tako glupi dan...

ej ljudofi...pa ovako...mama me zbudila v jutro f pol sedam da bi išle u zagreb kupiti mi jaknu...i tako smo mi dve krenule u pol osam u zg...malo sam spala al sam si i ponavljala fiziku jer smo danas pisalibang....test nije bil teški al sam svejedno imala šalabahter..no dobro...i došle smo mi dve tam v pol devet...čoveče mama mi je pelala ak ne dvestio na vuru onda neznam kaj...išle smo tam u neki novi citi cenar...kak se već piše...al se otpiral tek u devet...pa smo malo čekale..i onda smo išle u inter špar...pa smo otšle...i kupila sam si jako lepu jaknu...za proljeće..krem sive boje je...i onda smo došle doma v pol dvanejst...pa sam se žuruila k baki na ručak...da se stignem najesti..i naravno otiti v glupu školuburninmad...i pisali smo zadnji sat fiziku...mislim kaj če mi fizika i to kaj je kosina i poluga i paskal,pa da ne nabrajam....koji će mi k to v životu?....fakat neznam...valjda bu dobra ocjena...i sutra me pita zemljopis valjda...tak da...u zadnje vreme se moram samo učiti,učiti,učiti i učitiheadbang...andra i ja imamo velke planove za maturalac...ahaha..to bi bilo sve...pa pa...veliki cmok svimawave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.