ponedjeljak, 20.03.2006.

........

bokac svima. nemojte mi zamerat kaj vam se tak dugo nisam javljala al stvarno nisam stigla. al za pravo čudo toga se i puno dogodilo. kao prvo vratila nam se stara raska, čime skoro niko s nije bil oduševljen
MySpace Layouts

MySpace Layouts



al nema veze. ma tak smo i za njom se plakali pak smo se brzo navikli na vukojanku.
e sad vijest broj dva! mi vam idemo na regionalno iz tenisa i to sutra ujutro. jako se rano moramo diči i još k tome moramo ići k cobanici u stan. dok nam je to rekla ja sam mislila da bum se zbljuvala. dada i ja dogovorile smo se kak si bumo oblekle ona zaštitna odije sa kisikom. no uglavnom, al najbolje je u tome kaj mi ne moramo u sredu u šk, a svi ostali luzeri moraju, ha ha ha....ma šalim se....
dalje kaj se još dogodilo....uglavnom ništ...a da jučer smo je valentina andrea i ja rolale i srele smo karlu dadu irenu i martinu....malo sam raspiždena na jednu od cura iz raz...al nema veze...to je sam valjda takva faza u životu dok te i naj frendovi živciraju....a ne znam...meni iskreno ovaj pubertet dosađuje...stalno sam ljuta na nekog, stalno me neko živcira, dečki nas stalno razjebavaju i lana veli da smo u tom razdoblju najgrđi...mislim pa kome to nebi već dosadilo...stalno si loše volje, a još više dok neke cure imaju "ženske stvari" kak kaka veli i onda se još tak zviču na tebe i popljuvaju te al doslovno i još ti pokvare dan....a kak vele ankete još je i najviše tinejđera sklono samoubojstvu....fala bogu kaj ja nisam...ne znam zakaj al ja stvarno mislim još dugo živeti...jednostavno filing da najbolje tek dolazi, a i mislim da bi se i puno ljudi s menom složilo...
a za kraj evo srpskih stihova jer smo u razredu mi cure i šepec poceli bre govoriti sprski:

leđa o leđa
dal te vređa
prazna postela


čao i kisach svima

- 21:41 -

ajd me ubij (0) - nemoj još bezveze trošit boju - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com

o meni:

ja sam marija ili marie i idem u razred čistih akača i mi smo svi na sedmoj god školovanja. ovo je blog o meni koja imam 13 godina.... moji frendovi su ...karlasmijeh..martinasmijeh...valentinasmijeh....lanasmijeh...tonismijeh...danismijeh...lukasmijeh..i još nekolicina njihsmijeh.....ja vam mislim da sam freak(nut)... mada šepec veli da freak znači nekaj drugo.... moj moto je biti drugačija od drugih i imati svoj ritam života....ono kaj često govorim je"ono", "ful i fakat", " e ja", "uglavnom".....kaj da vam drugo velim osim posječujte me i čitamo se...mah

moj moto:
Myspace layouts

Myspace layouts




kolko vas ima
Free Web Counter

hit Counter

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
majchi
lanchi - frendica iz raz
mara - frendica iz raz, ima blog koji vam more u puno toga pomoći
carlitos - frendica iz raz, daje puno modnih savjeta i poneku biografiju, a nekad se i seti pisati o sebi, haha
danny - medju best frendovima, blog pretežito o gunsima
antonio - očito jako zalubleni
fićek - e ovo je otkačeni frend i njegov blog
andrea - frendica
stella - frendica koja obožava puricu z mlincima
nela - frendica i sto otkačeni blog
dončika - žemska obožava mačke i nije anarhist
romanchika - znam ju ovak, super blogach
site o avril
isto site o avril - ovaj vam više preporučam
kanađanka - ak volite hillary duff sam izvolite
ella dvornik - ko voli nek izvoli
škoda i knezić - neću komentirati
Dont Click Here

MModern
AAwkward
RRelaxing
IInsane
EExquisite

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Avril Lavigne
Who Knows


Why do you look so familiar
I could swear that I have seen your face before
I think I like that you seem sincere
I think I'd like to get to know you
a little bit more

Chorus

I think there's something more
Life's worth living for

Who knows what could happen
Do what you do
Just keep on laughing
One thing's true
There's always a brand new day
I'm gonna live today like it's my last day

How do you always have an opinion
And how do you always find
the best way to compromise
We don't need to have a reason
We don't need anything we're just wasting time

Chorus 2X

Find yourself
'Cause I can't find you
Be yourself
Who are you?
Find yourself
'Cause I can't find you
Be yourself
Who are you?

Chorus

So you go and make it happen
Do your best
Just keep on laughing
I'm telling you
There's always a brand new day

Chorus



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Avril Lavigne
Tomorrow


And I wanna believe you
When you tell me that it'll be okay
Yeah, I try to believe you
But I don't

When you say that it's gonna be
It always turns out to be a different way
I try to believe you
Not today, today, today, today, today

[chorus]
I don't know how I'll feel
Tomorrow
Tomorrow
I don't know what to say
Tomorrow
Tomorrow is a different day

Its always been up to you
Its turning around, its up to me
I'm gonna do what I have to do
Just don't

Give me a little time
Leave me alone a little while
Maybe its not too late
Not today, today, today, today, today
Oh

[chorus]
I don't know how I'll feel
Tomorrow
Tomorrow
I don't know what to say
Tomorrow
Tomorrow is a different day

Hey, yeah, yeah
Hey, yeah, yeah
And I know I'm not ready
Hey, yeah, yeah
Hey, yeah, yeah
Maybe tomorrow
Hey, yeah, yeah
Hey, yeah, yeah
I'm not ready
Hey, yeah, yeah
Hey, yeah, yeah
Maybe tomorrow

And I wanna believe you
When you tell me that it'll be okay
Yeah, I try to believe you
Not today, today, today, today, today
Tomorrow it may change
Tomorrow it may change
Tomorrow it may change
Tomorrow it may change




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Avril Lavigne
Fall To Pieces

I looked away
Then I looked back at you
You tried to say
Things that you can't I do
If I had my way
I'd never get over you
Today's the day
I pray that we make it through
Make it through the fall
Make it through it all

I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
And I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
I don't want to talk about it
'Cause I'm in love with you

You're the only one
I'd be with 'til the end
When I come undone
You bring me back again
Back under the stars
Back into your arms

I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
And I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
I don't want to talk about it
'Cause I'm in love with you

Want to know who you are
Want to know where to start
I want know what this means
Want to know how to feel
Want to know what is real
I want to know everything
Everything

I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
And I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
I don't want to talk about it

I don't want to fall to pieces
I just want to sit and stare at you
I don't want to talk about it
And I don't want a conversation
I just want to cry in front of you
And I don't want to talk about it
'Cause I'm in love with you

I'm in love with you
'Cause I'm in love with you
I'm in love with you
I'm in love with you

MySpace Layouts

MySpace Layouts




Cursors




Avril Lavigne
Anything But Ordinary


Sometimes I get so weird
I even freak myself out
I laugh myself to sleep
It's my lullaby
Sometimes I drive so fast
Just to feel the danger
I wanna scream
It makes me feel alive

Is it enough to love?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I'd rather be anything but ordinary, please

To walk within the lines
Would make my life so boring
I want to know that I have been to the extreme
So knock me off my feet
Come on now give it to me
Anything to make me feel alive

Is it enough to love?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I'd rather be anything but ordinary, please
I'd rather be anything but ordinary, please

Let down your defenses
Use no common sense
If you look you will see
That this world is a beautiful, accident, turbulent, suculent,
Oppulent, permanent no way
I wanna taste it
Don't wanna waste it away

Sometimes I get so weird
I even freak myself out
I laugh myself to sleep
It's my lullaby

Is it enough? is it enough?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I'd rather be anything but ordinary, please
Is it enough?Is it enough to die?
Somebody save my life
I'd rather be anything but ordinary, please
I'd rather be anything but ordinary, please