ukratko o meni....

evo nešto o meni.... tko sam i što sam....
ime: Laura
prezime: xxxx ko da je važno
rođena sam: 14.6.1993.
i živim: u Rijeci
Moji frendovi bez kojih moj život ne bi bio isti su:
Elena, Sara, Nina, Tena, Vedrana, Lorena,onada od dečki: Ševa, Došen,moj Nike, Pejnović ......
volim: cajke,techno, bombone, čokolade,žvakače, knjige, cd, prijatelje, dečke, cipele....
ne volim,tj. mrzim: školu, ljude koji se kurče, bahate, preseravaju, dečke koji su tetkice...
i evo i moj MSN: roncha_93@hotmail.com
evo ova je najjjjjbitnije........

samo da ga se sjetimo i da ga se NIKAD ne zaboravi.....
TOŠE, VOLIMO TE, R.I.P.

Image Hosted by ImageShack.us


moja abeceda:

A-auto,brzi
B-budale, nut
C-cigare, mmmm
Č-čaša, (po mogučnosti votke)party,čokolada
Ć-( ša ja znam)rolleyes
D-dupe( muško) ahhhhhzujo
E-elena, best, 4ever
F-fuj.LOL.
G-gumeni bomboni....mljac....
H-hlače, žvile
I-igračke, plišani medo, moja omiljena
J-jagode.....i čokolada, nema boljeg
K-hmmm,a kondom, thumbup
L-laura, divo ime, zar ne???yes
LJ-ljubav, a ša da kažem, big shit
M-mala, volim kad me tako zovu, a i ja druge tako zovem
N-neću, omiljena rijeć belj
NJ- njava,ok..........LOL........
O-oprosti,rijetko kad ju izgovaram, žalosno
P-piva, omiljeno piće, do bola party,prijatelji
R-radost, volim biti sretna
S-sloboda,smijehsmijeh
Š-škola, riječi su suvišnebangbang
T-tip, mora bit jebeeeeeen nut
U- ulizice, e mirzim ih burninmad
V-votka, sve je suvišno dead
Z-zagreb, DINAMO
Ž-žvake i žvakače, čisto svejedno, volim oboje

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…CoMMent…YeS/No…

Opis bloga

ma sve i svašta......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


naj blogovi:
lenchyca
sarchy
ševa
kustić
globalci
majica
deica
enyca
iva
šnella
bambuche
domo d alkos
irina
ekipa from 8.a
anonimna brineta
Kika i Nina
Wanna
mare
mia
daniela
stellych
mali mario
dora
emma

nedjelja, 13.04.2008.

...EvO mEnE DrAgI mOi...MoŽdA PoSlJeDnJi PuT....

evo da se malo javim....nisam fakat dugo...
imam novi dizajn,kao što i možete vidjeti......željela bi se sam ispričati što nisam stavila nikakve slike sa praznika ali ja tele jedno zaboravila sam fotić uzet van pa eto niš od slika.....kod mene je uglavnom sve ok...sve mi nekako ide i ne ide.....bliže se kraj godine pa i ljeto, e onda uživancija 2 mjeseca, sama pomisao da ču se buditi bez ikakve obaveze jako me veseli.....
i još neš....ovo je možda i moj posljednji post ša ču napisat...jednostavno nemam više vremena za to, a nakon ovoga ko zna kada ču opet napista post...to nema smisla....ako ko još bude htio samnom ostat u kontaku, moj mns je tu, pa se javite..... u slučaju da se više ne javim sve vas pozdravljam i svima vam šaljem big KISS....
eto to bi bilo to od mene za sada ili za zauvijek, vidjet ču...
puno vas voli vaša Laura.....
pozzzzz



| …CoMMent… (59) | …PrinT… | # |

<< Arhiva >>