malo svega

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je jedna od mojih naj frendica NINA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo sam vam ja...........................

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

nešto o meni

IME: IVANA
PREZIME:NIJE TAKO BITNO
ŠKOLA: SREDNJA ŠKOLA KOPRIVNICA, EKONOMISTA
DEČKO: NEMA
OBITELJ: NEDOSTIŽNA
PRIJATELJI: NJABOLJI
MOJ MSN: frukk-007@hotmail.com
a sve ostalo će te saznati kroz neko vrijeme, ima vremena.............
Photobucket................... slika govori 1000 riječi

Photobucket...............

i još malo slika:
Photobucket

Photobucket

...............

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo je ANA, frendica

srijeda, 30.01.2008.

evo i mene napokon.....

ej ljudi nisam se javljala već ima dosta.................... internet mi ne radi pa pišem ovaj post u školi..........cry..... tam dolje sam napisala da sam zaljubljena alji nisam, prekinuli samo nakon što sam ga ja čekala jedan školski sat na školskom parkiralištu to je bila ona kap koja je prelila čašu, jednoga se pravila uvijek držim, ne čekaj uzalud................................burninmadburninmad
ovu subotu idem van jer mi setričina slavi 18. ročkas, fantastično zar ne??????????
neki dosadni tip me stalno stalno zove e poludit ću.............
nije on da je zgodan već je ružan da ružniji ne može biti e dečko je totalna koma,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bangeek
novo nema ništa, sve je po starome, u školi je dosadno i čim ću imati bilo što zanimljivo javljam vam se ,................................. byebeljyesnut



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.