< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta...

Linkovi

Blog.hr
Monitor.hr

Nešto o meni...

Ime:Doramah
Prezime.thumbupwink
Volim:jednog malog, nogomet, druženje, zemljopis, tehnologiju, more, kino...http://s1.bitefight.ba/c.php?uid=38429-hehenaughty
Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Bigoo

Bigoo

href="http://MySpace

MySpace

www.bigoo.ws">Customize your blog

MySpace

MySpace

MySpace
Create your own message at BlingyBlob.com
src="http://images.bigoo.ws/content/clip/funny/funny_43.gif">

MySpace

image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

nedjelja, 08.04.2007.

Mislim stvarno...

Ja se nisam javljala 100 g. ali dobro, sada sam tu i to je sasvim u redu. Dobila sam 10 komentara od tajanstvene Ive (ali ja znam koje) i da znate da me ugodno iznenadila svojim javljanjem. Neznam što da pišem, pa evo odgovaram na postavljena pitanja: Iva B..................- ova mi je skroz O.K, nadam se da ne ogovara, jer mi skroz u redu pa onda ne bih imala isto mišljenje o njoj. Sljedeći je ako se ne varam Marko M.....................- on mi je u zadnje vrijeme bezveze jer se ponašao/a kao zadnja budala na svijetu ( što za neke najvjerovatnije i je) ali Bože moj, ima nas svakakvih. Zatim Luka I.....................- s njim sam do nedavno bila u svađi, pa da ne donosim prerano neke odluke i zaključke, jer tu još svašta može biti. Filip Č..............- neznam što da mislim o njemu, ali kada bih rekla što stvarno mislim o njemu, pričala bih i pričala, a i nisu baš lijepe stvari, tako da ću to zadržati za sebe. (Marko mi je ostavio komentar da još pišem o Filipu, ali zašto bih nekoga javno sramotila, kad manje-više svi znaju kakav je.) Neznam za koga si me Ivo još pitala, ali ja se nadam da si dobila željene odgovore. Ja stvarno neznam šta da više pišem, ali evo da kažem i dalje ostavljajte svoje komentare, ali oni koji me poznaju, mogu reći o kome ili o čemu da pišem. I evo buraz mi visi za vratom: Hoće igrati igricu s kornjačama! (Što god to bilo). Eto to bi bilo to, komentirajte ovaj post, i čitamo se!!!!!!!!wave