prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta...

Linkovi

Blog.hr
Monitor.hr

Nešto o meni...

Ime:Doramah
Prezime.thumbupwink
Volim:jednog malog, nogomet, druženje, zemljopis, tehnologiju, more, kino...http://s1.bitefight.ba/c.php?uid=38429-hehenaughty
Customize your blog

Customize your blog

Customize your blog

Bigoo

Bigoo

href="http://MySpace

MySpace

www.bigoo.ws">Customize your blog

MySpace

MySpace

MySpace
Create your own message at BlingyBlob.com
src="http://images.bigoo.ws/content/clip/funny/funny_43.gif">

MySpace

image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
    

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

nedjelja, 31.12.2006.


RockYou FXText - Get Your Own



~23:51~ komentari (0) print #


Images for your blog

S. Valentine images



~19:57~ komentari (0) print #



Online Status Icon



~19:56~ komentari (0) print #


MySpace

MySpace



~19:47~ komentari (0) print #



Contact Tables




~19:45~ komentari (0) print #


free image hosting

free image hosting



~19:43~ komentari (0) print #


Friendster images

Friendster images



~19:42~ komentari (0) print #


Šmrc, šmrc...

Evo, stara godina a ja tu sjedim pred kompom... Ispada da mi je on najbolji prijatelj. Sve što sam dogovarala, sve je otpalo. Naime, ja sam u Varaždinu. Nisam sigurna 100 % ali sutra ili prekosutra idem u VK. Samo da ih se dokopam. Naprimjer, kada sam putovala na cesti A1, moja mama se sjetila da je kod kuće zaboravila putovnicu. I mi smo se onda lijepo morali vraćati. Srećom bili smo kod Šibenika, pa smo bili udaljeni od Slita kojih stotonjak km. Idemo dalje. Pošto to nije bio moj sretan dan, na cesti je izbila gužva kada su dva krelca jurcali po cesti i zamalo se zabili jedan u drugoga. Pala je magla i nije se vidio ni prst pred nosom. Naime, od Zg do St ima 3 sata vožnje. Kada smo se nalazili u Splitu, na semaforu, neki je lik buljio u mene, ali to sad nije važno, pogledala sam na sat blo je 16,37, a mi smo u Zg stigli u jednu minutu do ponoći. Pa sad vi recite da je to pravedno!!!!!!headbangheadbang



~19:31~ komentari (0) print #



Cursors



~19:23~ komentari (0) print #


Friendster images

Friendster images



~19:21~ komentari (0) print #


Friendster images

Friendster images



~19:20~ komentari (0) print #


Blog images

Blog images



~19:13~ komentari (0) print #




Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!



~19:12~ komentari (0) print #


Moj prvi post...

Ej ljudi,
napokon moj blog. Toliko sam ludila na kreiranju, i baš tada kada sam izgubila volju za bilo čime, OTVORILA SAM GA!!!!!! Zaključila sam da, ako se ime sastoji od više riječi, ne smije se odvajati. (Nemojte raditi moju pogrešku) Sigurna sam da kad Luka (moj najbolji prijatelj) bude ovo čitao, da će pucat od smijeha, jer ja kao 'stručnjak za tehnologiju' sam zapela na kreiranju. Ovaj put ne smijem zaboraviti lozinku, korisničko ime idt. Znam da svi dosađuju s time, ali molim vas da nakon nekog vremena počnete ostavljati komentare... wave