Čovjek ima samo ono što daje

Visoke pete ne čine me ženom

Besprijekorna kosa
Puno šminke
Idealno vrijeme za nošenje krinke
Usmjeren hod
Al' premalo ruža
Iskoristi dar što ti život pruža
Nosi kratko
To je u modi
Slušaj mene, tvoje nikud ne vodi
Još samo cipele
Visokih peta
Da čuju za tebe i na kraj svijeta
Uskladi odjeću
Da budeš žena
Koja je sebi ostala vjerna

A zašto ne uče i nikad ne kažu:
"Uvijek kad padneš gore drži glavu"
Ne stavljaj maske, ne trebaš tu laž
Lice i bez njih im svoju draž
Nisu mi potrebni ljudi te klase
Oni to gledaju samo za se
Hodam ravno, hodam cijelim svijetom
Jer visoke pete ne čine me ženom

Loše kritike
Laka meta
U svijetu gdje ljudima jednostavnost smeta
Skupi parfemi
Visoke marke
Cipele nove iz kolekcije svake
Bižuterije nema
Samo najljepše zlato
I tako nikoga nije briga za to
Život na nebu
Život na svemu
A uvijek okreću samo jednu temu
Uvijek sretna
I kad loše krene
To i najviše mrze kod mene

15.06.2014.

10.11.2015. u 21:39 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2016 (3)
Studeni 2015 (7)

Opis bloga

Svoje prve stihove počela sam pisati sa 13 godina. Uglavnom, za sada ih imam preko 180. Nisam nikakav stručnjak u tome, sam samo obična duša koja obožava pisati stihove i koja je evo nakon 10 godina odlučila to podijeliti sa drugima. Želja mi je da se barem jedan od tih stihova uglazbi, živi bili pa vidjeli. wavemah Onako usput, čak sam uspjela napisati i jedan roman yessmijeh

Linkovi