lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta o mojo americi meni hrvatskoj

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 15.06.2008.

hey

......Evo me.........
..............was up...???......he......he
tomorow krećem za hrvatsku...........
weee....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
išla sam jučer kupit novi badić presladak je....................
prugast......a rezrevni je nježno plavi.........
shopping liječi sve a tek Rodeo......
ah....šta ćeš to je California.................
prošla sam sa 4.9........ imala sam sociologiju........4
imali smo prvenstvo u odbojci (ja sam u odbojkaškom timu) pobjedile smo a i naši dečki su pobijedili u košarci...........
jučer sam išla trčat sa anom i christie....... i vidjela sam katie holmes i malu suri ta mala je preslatka ali katie izgleda total umorno
.......jedva čekam u hrvatsku......
ovdje u L.A.-u svih moraš pozdravljat jer će onda cruiseovi reć beckhamima kako si nepristojan itd......
a u hrvatskoj.... ideš gledaš svoja posla nikog na pozdravljaš.......super
kiesha i ana idu sa nama cijelo ljeto u hrvatsku a amanda i kelly će
nam se pridružiti.....

kissy kissy
pozdrav iz zračne luke u los angelesu......(putujem za Klagenfurth....
euro 2008)

|Komentiraj 4| Printaj| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.