lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta o mojo americi meni hrvatskoj

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 06.06.2008.

HEEELP!!!

nemogu si namjestiti na blogu nadimak kod komentiranja uopće mi ga ne prihvaća dali itko zna kako to promijenit ili barem namjestit
help me please

p.s.
biggggg kiss to my Kelly & Amy (Amanda) they are in Europe now !!!!!!!!!!!!!!!

and little bit slika

kaysleeine
Image Hosted by ImageShack.us

hehe napila se

e ovo ih je vanessa h. slikala ali ja sam došla
tek poslije tako da ovu sliku ne kužim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

haha freaking out party zezam se
Image Hosted by ImageShack.us



ovo su štikle koje već dugo želim nadam se da ću kad dobijem žeparac ih moć kupit
Image Hosted by ImageShack.us


ovo je jedna od moje tri omiljene torbe (od ostale dvije nemogu nać slike fuck internet)
Image Hosted by ImageShack.us


i ove marc jacobsice jedne od troje mojih sunčanih naočala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i ove
Image Hosted by ImageShack.us


sve ostalo šta imam je potpuno obično i normalno osim ovoga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
prva haljina i druga haljina u drugom redu pomučila sam se dok sam ih našla imam jo 4 haljine i to mi je sasvim dovoljno ko da mi je potrebna jedna haljina za svaku svečanost....ha...ha

|Komentiraj 0| Printaj| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.