Music Video Codes by VideoCure.com

Moj fotoalbum...

07.08.2006., ponedjeljak

Tajne ljubavi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Slicice vezane uz moj HPFF....

Glavni likovi u mojoj prici

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MAYA COURAGE-e, to sam ja.Na petoj sam godini.Imam dugu crveno-smeđu, blago kovrcavu kosu... Obožavam metloboj i upala sam na mjesto lovice...Naj predmet su mi Čarobni napici (tu sam stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba.
Parsel-ust sam i imam vizije...
Luda sam za crnom magijom i stucnjak sam za neverbalne kletve....
Naj boja mi je crna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOM MARVOLO RIDDLE-Zgodan tip...Tajanstven...Ima duzu smedu kosu i smede oci...Na sedmoj je godini...Jako pametan...Parsel-ust i vjest legiment...Sve mu ide od ruke!!!Svidam mu se, kao i on meni, ali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CARTER HAYES-Moj naj frend kojeg, da blago kazem, ne podnosim...Ima malo duzu zuto-smedu kosu i smede oci.Uzasno duge trepavice (to mi se svida).Isto kao i ja obozava crnu magiju i dobro mu idu napitci...Stalno se svadamo ali smo si the best...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIMY GREEN-Moja naj frendica!Super je!Stalno smo skupa...Isto kao i ja voli crnu magiju, ali kad treba nesto procitati, moram je muciti...Hhehhee...Ima dugu, bujnu plavo-smedu kosu i zelene oci...Slatka je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CHRISTIN RUNES-Uz Mimy moja naj frendica...Totalno je cool!!!Jako voli prirodu i zivotinje...Dobro joj idu napitci...Ima dugu, kovrcavu, plavu kosu i plave oci...Svi su ljubomorni na njenu kosu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KEERA SMITH-Super cura...Ima dugu plavu kosu i velike plave oci...Slatka je...Dobra ucenica...Jako voli Carolije i Preobrazbu...Stalno se druzimo...

Image Hosted by ImageShack.us

LUCAS WELLING-Prije sam mislila da je ful cool tip i da je ok...Vise tako ne mislim...Ima malo duzu smedu kosu i smede oci...Jako je sladak...(na slici se tek osisao)...

jos moram dodati likove...
-Design by Maya Courage-