srijeda, 17.01.2007.

Da, da... Još i to... *ŠTAFETA*



Evo, moja draga POPOCATEPETL mi je porucila da nastavljam...

ZNAČI:
_______5 STVARI KOJE DEFINITIVNO NISTE ZNALI O MENI__________
(OK, Popo, ti možda i jesi, ali nema veze...)


1.
Kad sam išla u prvi razred- dobila sam potres mozga
Kad sam išla u drugi razred- dobila sam potres mozga
Kad sam išla treći, otišla sam do kraja i slomila peti torakalni kralježak
Ne pitajte kako sam ostala živa... Ali zanimljivo je to što nikad nisam slomila npr. ruku ili nogu, prst i to... bang


2. Prevarila sam sve dečke s kojima sam bila prije nego što sam prohodala sa Ljubijem, on je jedini kojeg nisam. I ne namjeravam. I ovo je možda Aibreann naslutila - zaručeni smo.. (16.4.2006.) cerek


3. U prvom srednje završila sam kod psihijatra... Dijagnoza F32 (depra), jer mi se skupilo previše toga odjednom i nagutala sam se tableta... burninmad


4.
Iako mnogi misle suprotno, jako sam pobožna osoba... Istina je da se baš i ne držim svih zapovijedi i da često činim neke od smrtnih grijeha, ali vjera u Boga mi je najvažnija u životu i smatram kako samo pravom i iskrenom vjerom mogu nešto postići... Naravno i dobrim ponašanjem, ali to mi već predstavlja problem, jer često znam bit kučka... smijeh

5. Užasno sam iskompleksirana osoba... Istina- imam dečka (meni zgodnog), ljudi mi govore da sam zgodna, i stvarno nisam gabor, ali ja si nikako ne mogu utuvit u glavu a nisam ružna i to je to... To je valjda posljedica jedne veze, jer me dečko konstantno zajebavao zbog mojih nedostataka... bang

Uf... Brijem da je to to...


A tko nastavlja dalje?

Aibreann
JEDNA MALA U PODERANIM STARKAMA
F.U.F.A.
Svjetlanna
Ludača

Ljudi, uživajte mi...

Pussa svima

kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.