ammmmmaro

to je sve kaj vam imam za reć... popila sam ga Malo dosta.. al sve u granicama... početak je bio u školi... pod satom mi ožednili, izvadili amaro i potegnuli... tak je počelo.. pod praznim satom smo otišle u blue (birc prek puta škole..), popili cedevitu, pa je neki lik častio i opet amaro... curke su pile tekilu, a ja i dalje po amaru... vratili se mi poslije 6. sata... popili opet malkoc... malo zajebancije s ekipom uz sve to... o oko 20. otišli mi prema doma... došla sam doma u 15 do 9, spremila se i van u Johnny gdje sam popila još 2 amara... al sve je to bilo u granicama... tak da vam trijezna pišem sve ovo...

uglavnom...

i da... u johnnyu je bila racija... a bilo je krdo rulje... uglavnom, nas par cura nitko ništa nije pitao, nit tražio tak da smo se skrumpale... kad su otišli, cajke se opet pojačale i nastavak ludovanja... sve super...

sad je sve 'opušteno, opušteno..' :P

sutra vjerojatno neću u Titanic jer je nedavno bila pucnjava u Klari, pa je svuda murja, racija po bircevima i tak da nećemo tamo... šmrc....
al idemo na Jarun opet... brijem da nam se ovaj put neće tak posrećit ko i prošli put kad nas je frend vozio doma... al bolje da ne pričam tak... moram kucnut u drvo neko...
...evo jesam...
.........lol.........

i tak... to je to...

puse svima...

11.02.2006. u 00:32 | 22 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------