a znala sam da će se to dogodit...i drito meni...

sinoć u dupinu je bilo ok...malo dosadno,ali ok...ja u svojim novim čizmicama...ah,da...i pazi peh...sjedim na onoj stolici kaj su inače za šankom,one visoke...i držim ja noge dole...i zakačim malo jače ja stolicu i pukne mi peta!! prvo sam bila u bedu,a onda sam se smijala sama sebi...zvala sam starog da dođe s autom i da mi donese mokasine ili bilo kaj da obujem...i došo on na parking s autom a ja šepam do auta s polomljenom petom...i donio on meni moje tenisice,i bila sam onda u tenisicama...ma ok je sve na kraju bilo...strava....koji bed....al nema veze....humor...i to kakav...sutra ih furam postolaru da vrati tu petu nazad jer se odvojila samo,nije se strgala...ah da,čizme od 6ookn...uglavnom....strava!! ali sljedeću subotu ih opet nosim...hehe:)) ali ovaj put neću sjedit na tim stolicama,ili ako budem onda ću pazit Malo bolje...i tak...odo ja pisat sad zadaću i učit za sutra...imam ujutro školu...šmrc...aj puse ljudi

20.11.2005. u 18:00 | 9 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------