flflfl...

sad u ovu subotu kaj je bila (5.11.) sam igrala odbojku za školu..imali smo tri utakmice..trebali smo pobijedit sve 3 da prođemo kvalifikacije..katarinu zrinsku(privatna ekonomska) smo dobile 2:0 , poslije njih smo igrali sa cestovnom i pobijedili ih 2:0...treća i zadnja utakmica je bila protiv 1.ekonomske...s njima smo igrale odmah,ali doslovno odmah poslije cestovne..onak umorne i iscrpljene smo se morale zagrijavat za tekmu..samo sam gledala te cure iz 1.ekonom...cure svaka po 2m,i pretpostavljam da većina njih trenira...tak da...mislite da smo imale šanse?...dobile su nas prvi set...u drugom setu smo ih stigle na 18:18 ali one se nisu zabrinjavale...cure igraju super...tak da su nas dobile u setovima 2:0...čestitam curama;mislim svaka im čast,igraju super...uglavnom...sva sam pretrgana bila...i onak na kraju utakmice,kad se ispraznio dio dvorane gdje smo igrale,ja idem smečirat i nabijem se u prst...sav je nateko i boli me ful..ne mogu ga ni do kraja ispružit ni do kraja skvrčit...ćevap...:P ne brinem se previše da mi je kost napuknula il neš slično jer mi nije prvi put da sam natukla taj kažiprst na desnoj ruci...tak da...bu prošlo...a zglob me još uvijek pere...(17.6. ; zadnji dan škole ) i tak...odo se ja ljudi sad spremat,idem u Gavellu sa ekipom iz razreda,pogledat neku predstavu Ptičice...:P:P:P ljudi uživajte,puseki;))

08.11.2005. u 17:26 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------