MY NEW LOOK

Image Hosted by ImageShack.us

šišala sam se jučer!! napokon... dobro mi je bila došla neka malo veća promjena... napravila sam šiške,koje nisam nosila 10god! one onak prek čela,do obrva ali su rjetke a ne onak ko kleopatrine guste..;)).. dužinu kose sam ful skratila,sad mi je kosa do ramena... totalna promjena... sama sebi sam čudna... drugima isto...kažu da je dobro...ja se nadam...a ok je,al još se nisam navikla....izgledam mlađe....šmrc...hehehe;) ajd ljudi pozdraf ;)

23.10.2005. u 21:57 | 5 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------