nisam dugo...

...niš pisala...uskoro će škola...šmrc...iako mi je drago kaj ću ekipu vidjet...uglavnom,na ljubavnom planu je super...napokon sam happy kak spada...bumo vidli kak će sve bit,zasad je sve ok,a budemo vidli kak će to funkcionirat kad škola počne...jedna lošija vijest za mene...više nisam u dobrim odnosima s best frendom,ako ga još uvijek mogu nazivat best frendom...sve je otišlo u k....prestali smo komunicirat sam odjedamput...ja sam prije znala ić kod njega doma ovak radnim danom dok mu starci ne dođu s posla,tak da ono dođem oko 11-12 pa budem do 4h(16)...a sad nedavno je bio cijeli tjedan solo doma i nije me zvao ni niš...jednostavno se ponašo ko da se ne znamo,ko da nismo best frendovi ni bili...još mi napiše da me ne viđa u kvartu,pa čovječe ja sam svaki ali svaki božji dan u njihovom kvartu...ali eto...sad je u grčkoj,vraća se negdje krajem sljedećeg tjedna...nije mi si ni bio javio kad ide ni da je otišao...sam sam mu bila poslala sms da ak je još u zg-u da mi se javi pa da se nađemo i rješimo to,pa mi je onda odg da je na brodu za grčku...al eto...ja ne znam koji je razlog svemu tome...ali dok se on ne vrati i dok ne sredimo to,ja imam svoju ekipu iz kvarta,i zahvaljujući njima i još jednoj osobi zbog koje sam u zadnjih par dana happy,ja sam manje u sigetu...i to mi je drago...jer sam tek sad shvatila kakvi su svi većina tamo...i tak...neću vam se više jadat...znam da sam dosadna s takvim stvarima ali moram negdje to zapisat sve...osim u svoj dnevnik.....pusek svima;))))
pi.es.:posebno pozdravljam ekipu iz TRNSKOG s kojom smo svaki dan!!!puseki;)))

02.09.2005. u 01:20 | 0 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------