jedino o sebi još nisam pričala...pa evo..

za one koji me ne znaju, ja sam jedna obična curka lude i vesele naravi.. otkad sam upoznala ove luđake iz sigeta promijenila sam se.. ne mogu reć da li na bolje ili na lošije, ali sve u svemu-promijenila sam se.. i prije sam ja bila luda ; komunikativna, blesava, itd. ali kad sam njih upoznala ja sam se promijenila, jer ipak je ta ekipa pretežno muškog spola.. jedina cura s kojom se družim iz sigeta je mateJa(šokretova draga), a ostatak su dečki (pardon;muškarci..da ne bi bilo kasnije..hihi) . Dakle tu su Mlađo,Vlado,Šokre,Gizmo,Boča,Jura,Tomo,Stipić,Anđić,Valki,Šime,Zlajo,Vujo,Vedran,Rizma..To su oni s kojima se nešto više družim, a ostali su Fila,Piksi,Hrga,Udo,Ratković,itd s kojima se ne družim već ih znam ovak bez baš i neke komunikacije,tj oni su poznanici samo.. I tako.. Družim se s njima skoro godinu dana, i u tih godinu dana sam se promijenila pod njihovim utjecajem.. Što je u neku ruku dobro,jer mi je drago što sam ih upoznala, a u drugu ruko i nije baš.. Mislim, što se tiče dečkiju baš, ali nema veze,ne da mi se to spominjat, ali uglavnom drago mi je što sam ih upoznala. Jako sam komunikativna inače, uvijek za zabavu, smijeh..Imam totalno zarazan smijeh,a buraz mi je jučer za ručkom doma reko da moj smijeh isto zvuči kao kad pališ stojadina..Mislim,strašno nešto..:))) Otvorena sam prema svima, što ne znam da li je to dobro ili ne,ali čemu skrivat nešto kad smo frendovi? Tak da.. Ne znam kaj da vam kažem još.. Morate pitat ekipu o meni, kakva sam i tak,jer nemam baš za puno reć sama o sebi...........bla,bla.............
e i da,volim house i odbojku-obožavam......:)........eto ga.......that's it....end of maj stori......
Image Hosted by ImageShack.us
I LOVE THIS GAME:)

29.05.2005. u 03:25 | 1 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------