by the way..

Evo bila ja u pivnici do maloprije...Mislila sam nešto sam propustila,ali ne...Sve isto... Ali brijem da mi je ovo bila najdosadnija subota u 10ki..Ali stvarno,tako mi dosadno nije bilo ni doma...Jadno...UVIJEK iste pjesme,ista ekipa,isti događaji...Prvo na početku budu svi pijani pa se idu tuć,pa onda malo bare...I tak..Uglavnom,dosadnije nemre bit...Ma strašno...Uvijek svi imaju iste brije... Bili smo tamo do 2.20 negdje...Pustoš...Svi odu već oko pola 12,ako ne i ranije...A mi ko zadnji mohikanci,ležimo za stolovima,tješimo jedne druge i žicamo cigarete(običaj)... A tu su uvijek i neki nabrijani ljudi koji si umisle nešto,pa melju gluposti..A kaj će drugo..Ne znaju kaj će od sebe..Aj neću više 'pljuvat' okolo...I ovo je već dosadno...

24.04.2005. u 03:13 | 2 nećeš si polomit prste ak napišeš nekaj | pljuni na pejpr | # | up

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari oćeš/nećeš?

opis bloga

..gluposti..jer ovdje ne možeš očekivat niš drugo...


kolko vas je bilo ovdje..
fri veb kaunter:)



NeKI LInKovI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
---------------------------------
Za ljubitelje Tuninga..
TuningPuls
---------------------------------

sopočan
zujich
šokre
zaljubljena
seraa
ines
ivana
kux & spid
canca

---------------------------------