moje_savršenstvo

subota, 12.05.2007.

Ja uopče nisam debela! Visoka sam 168 i teška 56!
Ja nisam umišlijena nego sam samo svjesna svog savršenstva!
To samo hoču reči vama ljubomornim nesavršenim smrdljivim kretenima koji ste ljubomorni na mene jer sam ja savršena a vi niste, i jer ste ljubomorni na mene me idete gnjaviti na mom savršenom blogu umjesto da ga si stavite pod favorites i svaki dan gledate jesam li objavila novi post ili nisam i kada obljavim post vi sve što trebate je pročit6ati ga i potrudite se da budete kao ja i možda jednog dana budete savršeni kao i ja ali ja znam da vi to ne radite jer nemate dovoljno samopouzdanja u sebe da to učinite nego mi ostavljate komentare koji su pravi pozivi u pomoč u koju ja odmah stižem ako mi samo priznate da vam ona treba i napišete mi pod komentare kako da vam ja pomognem što ču ja rado i učiniti umjesto da mi ostavljate te komentare ako ih uopče i ostavljate jer sam vidjela da vas je na mom blogu bilo oko 300 a samo vas se je na mom ostavilo komentar oko 30 što je jako tužno koliko ste nesigurni u sebe da mi se ne usuđujete ostavljati komentare jer sam ja savršena! Ja vam zbilja želim pomoči! Skupite hrabrosti stisnite na mom blogu ispod posta komentiraj i napišite mi zašto ste tako nesavršeni u svom životu i ja ču se potruditi da vam dam svoj savjet i psihološku podršku koja vam je stvarno pod hitno potrebna. Ja vam to činim jer sam ja dobra i savršena osoba. Vidite ja sam vam toliko savršena da sam napisala dobra i savršena a dobra uopče nije trebalo pisati jer kad samo napišem savršena to se podrazumijeva uz dobra još puno tih riječi te vrste za koje mislim da su pridjevi ali baš nisam sigurna.
Hajdete mi napišite u komentare da želite moju pomoč koju ču vam ja i dati!!!

- 20:16 - Komentari (43) - Isprintaj - #