PAR SLIKICA

ovdje molim vas glasajte za moj blog,a ako zelite ostavite komentar pa cu vam ja ostavit po 10-15 komentara..hvala


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


moja msn adresa mandy.363@hotmail.com

LINKOVI


blog moje sestre
ivana(my best friend)
Natali i NIVES
MIRTA,super cura
TALIA
ANTONIA
Matea(Antonijina sestra)
Magi



POZNATE FACE

Ashley Tisdale



Ashley Tisdale



Vanessa Hudgens



Vanessa Hudgens avatar


Vintage






< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

Emo love



ovaj blog je napravljen od jedne normalne cure koja je vec imala blog!!
ali ovaj bi blog trebao biti drugaciji od "starog" jer na ovom blogu zelim i hocu pisati o mojim osjecajima,mislilima i ciljevima
sad je samo jos jedna stvar upitna?hoce li se to vama svidjeti?nadam se da hoce...ali mislim da je najvaznije da se ovaj blog MENI svida..a onda ste tek vi na redu..sorry al tako je to....uzivajte..i komajte!!!








sun


Star glitter

*Narod u Europi izložen je velikim nevremenima i poplavama
.Pošalji im svoju sliku da vide da ima i većih katastrofa.

*U slučaju požara pročitaj ovu poruku
…Ne sad budalo u slučaju požara

*Ako je život škola onda je osmrtnica najbolja diploma.

*Život na zemlji je skup ali uključuje besplatno godišnje putovanje oko sunca.

*Tko drugome jamu kopa,fizički je radnik

*Više nisam umišljena,sad sam savršena

*Molim te pošalji mi svoju sliku,sujseda mi ne viruje izvanzemaljce

*Čini ti se da si najpametniji čovik na svitu?znaš šta-imaš pravo…
….čini ti se

*Moto poraženog natjecatelja:Važno je sudjelovati

*Ko jede ne boji se gladi

*Mislim dakle-muškarci imaju problem za svako rješenje

*Muškima mozak možda nije slaba točka ali je ipak točka

*Nas troje ko tri budale……

JOS MALO

Kad bih
mogla biti bilo što na svijetu,voljela bih biti tvoja suza
;da sam zaćeta u tvome srcu,
da se rodim u tvojim mislima,
živim u tvojim očima,silazimniz tvoje lice
i umirem na tvojim usnama!


Nikad ne reci da si sretan,ako si tužan,
Nikad ne reci da si obro,ako si loše
I nikad ne reci da si sam ako
ja još živim!


Ako trebaš savjet- pošalji mi SMS,
Ako trebaš prijatelja-nazovi me
Ako trebaš mene-dođi mi u posjet,
Ako trebaš novac-
PREDPLATNIK TRENUTNO NIJE DOSTUPAN!!!!!!

Većeras misli na mene,ovo nebo ima čudnu moć
,možda se stvorim kraj tebe i poljubim te za laku noć!


Neprestano Te pratim preko satelita.Ne vjeruješ mi?
Onda ću ti reći što sad radiš!Čitaš moju poruku....
misliš na mene.....i smiješ se! Imam li pravo?


Ako zaspim sanjat ću te,ako se probudim vidjet ću te
,ako te vidim zaljubit ću se.
Molim te mi reci što da radim s tobom?!


1 OGLAS: traže se najlijepše oči,
bez dokumenata prešle granicu prijateljstva,bez dozvole ukrale srce moje.
..posljedni put viđane u prostorijama mojih snova!


tužno je sunce kad nema nikoga da grije,
tužno je srce kad voljeno nije,tužni su oblaci kada se kiša sprema
,a ja sam tužna kad mi tebe nema!!











četvrtak, 07.02.2008.

ZIVOT POSTOJI I DRUGDJE?

ovaj post posvecujem takode temi koja zaokuplja vecinu ljudi(barem one koji stalno razmisljaju)zubo
radi se no zivotu na Zemlji ali i o zivotu izvan Zemlje..Dali postoji zivot negdje drugdje u svemiru?
neki u njega vjeruju neki NE..ja nevjrujem u MALE ZELENE ali nisam sigurna da negdje u svemiru negdje na nekom neoktrivenom planetu Ne postoji zivot..zasto bi smo mi bili jedini u svemiru koji imaju pravo na zivot?zasto bas zemlja?odgovora ikma dosta ali uvijek nema 100% sigurnosti da zivota u daljini nema..
cesto sam svjedok razlicitih emisija koje govore o otkrivenim letecim objektima,o sitnim ali i velikim..nisam sigruna dal se MEDIJIMA moze povjerovati..ipak mediji su mediji..zalivenNemora znacit da nesto sto 100% nije definirano,pronadeno i nepostoji..mislim da s temom koju sam zapocela necemo doc daleko..jer..dokaza nema,preostaje nam samo ramizsljati,donositi zakljucke sami za sebe...


a sto je sa duhovima?


isto tako nalazimo na razlicitim emisijima,da duhovi postoje,da su medu nama...e ta tema me malo vise zaokuplja..nezelim reci da u njih vjerujem ili nevjerujem..isto kao i kod vanzemaljaca nemamo dokaza(ja u dokaze neubrajam ono sto ljudi tvrde da vide...Moram priznat da se nakon gledanja emisija o paranormalnim stvarima i citanjem knjiga o njima bas i neosjecam ugodno kasno u noci u krevetu..jer ipak su te price nakako zastrasujuce,bude u nama onaj djecji strah..zar nije tako?ali ipak nas vucu,vucu nasa razmisljanja da razmisljamo o njima..barem menenomrzim kad zaspem sa nelagodom..onda uvijek imam neke nocne more..Bas me zanima sto vi mislite o ovim dvaju temama?

pisite u komentarima vase nadzore,misljenja i uvjerenja...stvarno me vasa razmisljanja zanimaju
veliki pozz..MELL

hearts



| CoMeNtIrAj (73) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.