| Da/Ne? |



By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

ime.ivana-psihopat
nadimak:ivy,bedijevka,beždijevka
u zadnje vrijeme sve češće ''mala''
rođena:24.9.1993.

moj msn:ivy_girl_@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ONA VOLI:

-prijatelje
-mobitel
-mp3
-seku
-msn
-ljubav,zaljubljenost
-mamu
-tatu
-svog psa
-plave oči
-baku
-shopingovat
-rođendan-dobije para...
-svoje traperice
-svoje patike
-grad u kojem živi(ponekad)
-crni auto sa "žabljim"svjetlima
-cedevitu od grejpa
-ness.,irish
-tom
-vikende
-zabavu
-svoju kuću,kad je sama
-muziku
i još puuno toga...


NE VOLI

-dvoličnost
-sebičnost
-tračanje(iako ponekad i sama sudjeluje)
-laž
-učiti
-tišinu
-dosadu
-dosadne ljude
-umišljenost
-zimu
-tmurne dane
-bahatost
-ljubomoru(jedna od njenih mana)
-kada netko pravi budalu od nje
-kad ok! kasni
-kad se neko petlja u nečiji život
-ponekad svoju osobnost
-mahune
-prazan novčanik
-prazan mobitel
-nositi naočale
-živjeti po pravilima
-kad joj neko govori šta da radi
-kad neko vrši pritisak nad njom
i punoo toga,,,

Osobe bez kojih ne može:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja seka-najbolja na svjetu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ona i njen dragi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lidija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pap-ne vidi se baš,al nabavit ću drugu sliku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hudoba-desna

ima ih još ali moram nabavit slike...

Ostali prijatelji:

Ramona
Kix
Gaga
Senka
Kuffy
Bilder
Nino
Vali
Mila
Mini
Josipa
July
Dado
Sisy

ostala stvorenja bez kojih ne može: :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj pas-bingo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj medo

blogovi koje posjećujem:



Prijatelj je netko tko razumije tvoju prošlost,
vjeruje u tvoju budućnost i prihvaća te danas onakvim kakav jesi.


Image Hosted by ImageShack.us


za ''njega'':

Krenut ću sutra putem nekim,
lutat ću dugo svijetom dalekim.
Tražit ću sreću za sebe,
al' znam da nemam sreće bez tebe!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo su godine lude,a mi smo lude sreće,obično volimo one koji nas neće...


Image Hosted by ImageShack.us

Onda kad odem
ako te ne stignem poljubiti
nemoj misliti da te nisam htjela
nemoj misliti da te nisam voljela
i da sam lagala
nemoj misliti,
samo zaplači.
A ko te ne stignem poljubiti
poslušaj pjesmu koju smo voljeli
onda kad smo imali vremena
jedno za drugo,
jedno za oboje
i kad smo mogli sanjati.

Onda kad odem
ako te ne stignem
poljubiti,
OPROSTI MI!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mislila sam da ti nešto značim
Nadala sam se da misliš kao ja,
Bio si mi draži od dragog kamenja

A onda sam shvatila,
Da sam pogriješila,
Krivom sam srce dala,
Svoje tajne odala.

Još uvijek si mi sve,
Ne mogu si pomoći,
Za tebe bih sve dala
Iako ne bih trebala.

Nisi me vrijedan,
Nisi vrijedan mojih suza,
Kad navečer zaplačem
Ponavljam si to,ali uzalud

Ljubav je jača od boli,
Jača od razuma
I od svih mojih suza
Isplakanih uzalud.

Nadam se i dalje,
Ne odustajem,
Valjda će i meni svanuti sunce
Jednog dana na ekranu mobitela


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Hladno Pivo-Planeta

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Ajde daj mi jedan đir u svom svemirskom brodu
Da vidim tu zvijezdu s koje dolaziš ti
Kad budem u stanju da ti shvatim putanju
Bit ću mjesec tvoj i suputnik

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Ajde daj mi jedan đir u svome svemirskom brodu
Da promolim glavu malo iznad ozona
Gore gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
Mi ćemo možda i biti savršen par

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?
Dopusti mi da malo i ja
S tobom budem dijete

Gore gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
Mi ćemo možda i biti savršen par

Draga ljubavi jedina
S koje si planete?


Hladno Pivo-Pitala si me

Pitala si me zasto tvoje ime
nikad ne provlacim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvalis kolegicama s posla

Ma nema sanse, nema tih para
da mi ikad budes dio repertoara
pa da tvoje ime pjevusi ko stigne
da si svako tek tako na brzinu puni tisine

Mislim da bih razbio gitaru
da cujem da te fuckaju na pisoaru
da me jednog dana gledas ponizeno
iz kuta ducana gdje je sve u pola snizeno

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokusaj da kazem neizrecivo
nikad se nece naci na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Zar da radio voditelj krestava glasa
preko nase himne trazi vlasnike pasa
da se cereka, i kao dobra je zeka
u svaki jebeni singl ubaci ti dzingl.

Nista nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava.

Bitno da nesto svira za zedna uha
da nikog ne dira dok pere il' kuha
da narodu skrati onih osam sati
i da lijepo stane medju dvije reklame

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokusaj da kazem neizrecivo
nikad se nece naci na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Pitala si me zasto tvoje ime
nikad ne provlacim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvalis kolegicama s posla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Sretan rođendan

Evo ja se spremam za grad pa sam uhvatila malo vremena da našvrljam kratak postić.Jučer sam bila kod kix na rođendanu,bilo je dost dobro,poslje nam se pridružio Dino i tak...sve u svemu,htjela bi još jednom čestitati kix rođendan iako ga je zapravo imala u ponedjeljak.Nile smo svugdje.Još je netko jučer imao rođendan,Toše Proeski,pa smo,jer je Ivana luda za njim odpjevali koju njegovu pjesmu i tak...Kad sam išla kuć srela sam jednu osobu do koje mi je bilo jako stalo,al sad baš i nije tak...i poslje toga,srela sam jedan ljepi auto...hehe...Nemam ništ posebno za pisat...osim...u petak idemo na lidrano.u Končanici,ide i češka škola. :-)
Danas sam prevrtljiva,neodlučna.Neznam šta mi je.Sva sam u kurcu,al bit će bolje,ipak idem van...nadam se da će bit dobro.
Sad mi je bolje da se nastavim spremat inaće neću krenut do sutra...a vi uživajte i komentirajte.Kad budem imala šta za pisati,našvrljati ćuu nešto.
voli vas
crazy_girl
*puffa


26.01.2008. u 17:52 ♥

| Komentari (4) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.