maja=)
ten@...=)...
little miss sunshine
gledaj....
Image and video hosting by TinyPic

ja a da majin nadimak ne spominjemo za ovu slliku hhee...P....D....
Image and video hosting by TinyPic

huiiii koja pozzica
Image and video hosting by TinyPic

opet ja...
Image and video hosting by TinyPic

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

:maja i ja...
Image and video hosting by TinyPic

ope nas dvije
Image and video hosting by TinyPic

ja i maja letimooooooo
Image and video hosting by TinyPic

hy ovako sad ce nesto malo o meni pisat:
IME:Darija
PREZIME:nije dostupno
GODINA:14
DATUM RODENJA:11.07.1994.
SLUSAM:sve po malo
VOLIM:sebe,obitelj,prijatelje,
zivotinje...
MRZIM:drogu,cigarete,
zlostavljanje zivotinja..



ovako 1.komaj
2.ne kradi slike
3.ako bas oces onda uzmi al javi
4.ljepo se zabavi

subota, 27.09.2008.

...ali alo...

kisscaos ljudi moji !!! ovako bit cu kratka jer mi se fkt neda pisast al eto...uff ja vam fktt neam inspiracije i neznam kj da napisem..ah eto amlo skole u skoli je super(mos mislit(zapravo je kad imam super ocjene)) najveca pufffa mojoj sanjici koja me trpi 7sati na dan...lolll !!! svaka joj cast ! kak ste mi vi ?
eh kod mene vam je bila kjuka to vam je neko tradicijalno slavlje(festa) al je bilo uzass vrijeme lom...kisa pada ko iz kabla zato nisam ni isla uff...osla sam gore ono bila sam 10min katasrtofaa...al ok,...bit ce bolje sljedece godine valjda !! jooooj da vam se pohvajim novi mob..yeah(mislim nije nov al ono mjenjala sam se)evo jedna slicica kako izgleda...Image and video hosting by TinyPic
i evo jos jedna...Image and video hosting by TinyPic...kj ima kod vas novog ?? ufff judi moji ja vam neam inspr.za nista neznam kj da vam napisem jer se nije nist dogodilo zanimljivo...pa idem ja pusa..nema me do 90-100komiica...by...puseko vam saljemkiss



| komentiraj! (78) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.