maja=)
ten@...=)...
little miss sunshine
gledaj....
Image and video hosting by TinyPic

ja a da majin nadimak ne spominjemo za ovu slliku hhee...P....D....
Image and video hosting by TinyPic

huiiii koja pozzica
Image and video hosting by TinyPic

opet ja...
Image and video hosting by TinyPic

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

:maja i ja...
Image and video hosting by TinyPic

ope nas dvije
Image and video hosting by TinyPic

ja i maja letimooooooo
Image and video hosting by TinyPic

hy ovako sad ce nesto malo o meni pisat:
IME:Darija
PREZIME:nije dostupno
GODINA:14
DATUM RODENJA:11.07.1994.
SLUSAM:sve po malo
VOLIM:sebe,obitelj,prijatelje,
zivotinje...
MRZIM:drogu,cigarete,
zlostavljanje zivotinja..



ovako 1.komaj
2.ne kradi slike
3.ako bas oces onda uzmi al javi
4.ljepo se zabavi

petak, 18.07.2008.

...new postek...=)... kiss

kisskiss hey ljudovi moji kaj mi radite htjela bih se zahvalit za sve komice,,....samo tako...uff vani je takoooo brrrr grozno vrijeme....lol....kisa pada satima...jej....ove praznike dosta dobro provovodim...lol...bila sam na moru....onda sam isla s kumom u Sv. Janu...ma super...i tako pola praznika ja se druzim s kissMajomkisslol...ma cura je bas super...ljepo se druzimo setamo, pricamo,zezamo se,vozimo se,i jos neke stvari...nutto samo ja i ona znamo..XD...i tako bio moj rodendan...14naughtywow kako bi se reklo...hhe..al mi se nije dalo slavit NEDA MI SE...i tako prolaze dani i noci...sve pet a meni dosadno pokusavam ubit dosadu al mi neide al ja i maja to znamo najbolje...jedino na rodendanu je dobro kaj dobijes poklone...i eto sad bi vam ispricala nesto...dosli su od moje pokojne susjede sin koji zivi u Angoli (u africi) s zenom ona je crnkinja posveee crna ajme preodlicno....imaju kcer malu zove se Hilarija...mala je zakonsmokinhehe...njezinu su frizuru radili 1cijeli dan...ima ziher 60-80sitnih pletenica...i tako...jedam dan sam s Žani i Hilarijom isla u King Cros bilo je zakonnn....hehe...Žani je otisla u kupovinu za hranu a nas dvije smo cekale ispred u predvorju King Crosa...onda kad je Žani sve to pokuovala otisla je sve to odnest u auto (ja sam joj pomogla) i onda sljedi najbolji dio shopping po ducanima...ona je ukupno potrosila samo u shopping za sebe 2000kn...meni se smracilo htjela je nesto meni kupit da si izaberem al ja nisam htjela imam sve pa kaj ce mi bez veze stajat kaj mi nece za nista koristit...ziher ce i sljedece me godine odvuc aa onda zasto ne...malo u obnovu...i tako kaj ima novg kod vas ?? kod mene nista...ufff bas mi je dosadno....e daaaa moram vam isto nesto ispricat sad neki tjedan su bile OKICKE TRESNJE kod nas festica..lol...isla sam (naravno) ja Maja..Miga i Drkulec(Drky)ma super..malo kasnije ja posaljem poruku Stoletu oces doc na OKICKE TRESNJE od odg da doci cu za 15min...i dode on..i tako smo se zabavljli papali kokice i tako...sve se to dogadalo kod stare skole di smo Maja i ja isle od prvog do 4razreda....iza skole je bila tombola...i tam je bilo jos nekih ljudova...hehe...uglavno ok su i pozz ih...i prode i to...ajd idem i sad byee...novi post dolazi tek nakon 60komicha.....
Evo vam jedna zakon pjesma

Minea
Jos si moj
Oduvijek nas prati glas
da par smo sretniji od svih
i da jos jednom rodim se
tebe izabrala bih

I dok neke ljude smeta
sto se tako volimo
mi u sjeni ludog svijeta
zivot mirno zivimo
zivot mirno zivimo

Ref.
I jos si moj i tvoja ja sam
nek' svi vide sretna da sam
nista ljepse ne postoji

I jos svako jutro prvo
za nas pokucam u drvo
da nas nikad nista ne razdvoji

Kada se u srcima
i pred Bogom vezemo
sitnim vezom ljubavi
nase dane vezemo

I dok neke ljude smeta
sto se tako volimo
mi u sjeni ludog svijeta
zivot mirno zivimo
zivot mirno zivimo

Ref.

Nista ljepse ne postoji

I jos svako jutro prvo
za nas pokucam u drvo
da nas nikad nista ne razdvoji

Da nas nikad nista ne razdvojikiss



| komentiraj! (64) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.