maja=)
ten@...=)...
little miss sunshine
gledaj....
Image and video hosting by TinyPic

ja a da majin nadimak ne spominjemo za ovu slliku hhee...P....D....
Image and video hosting by TinyPic

huiiii koja pozzica
Image and video hosting by TinyPic

opet ja...
Image and video hosting by TinyPic

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

:maja i ja...
Image and video hosting by TinyPic

ope nas dvije
Image and video hosting by TinyPic

ja i maja letimooooooo
Image and video hosting by TinyPic

hy ovako sad ce nesto malo o meni pisat:
IME:Darija
PREZIME:nije dostupno
GODINA:14
DATUM RODENJA:11.07.1994.
SLUSAM:sve po malo
VOLIM:sebe,obitelj,prijatelje,
zivotinje...
MRZIM:drogu,cigarete,
zlostavljanje zivotinja..



ovako 1.komaj
2.ne kradi slike
3.ako bas oces onda uzmi al javi
4.ljepo se zabavi

utorak, 06.05.2008.

...razocaranje...

...eh bok...ne znam kako da pocenem ovaj post...malo sam se razocarala u jednoj osobi...jedan dan misli ovko a drugi dan onako nemam nista a bas nista protiv te osobe al sam ocekivala nesto vise od nje...al dobro...judi smo pa grijesimo cry..i kak ste mi vi ? ja ok ima i boljih dana...danas je bilo ludo mi u skoli imamo dan skole sutra 7.05.2008. - srijeda i dan prije smo imali generalnu probu zbor i cijeli program...pa samo mi zborasi morali doc oko pol 11 u skolu da mozemo cijeli program probat...u zboru nas ima 59thumbup iz 7b(mog raazreda) idu Maja thumbup,Majdo,Ante,Tomislav i ja..bas nam je odlicno...kad je sve zavrsilo ja i Maja smo trevbale ici doma s redovnom al je pitala da idemo kod nje uducan (kod njezinog tate) i onda smo otisle (to je blizu skole) tam smo bile u uredu i na internetu gledale tude blogove i komale im (mozda smo i vas nismo uopce gledale samo smo komale) heh i bilo je bas odlicnoooo onda smo malo otisle se setat to je odmah u haustoru parfumerija Grgas tam radi Majina kuma pa smo otisle da vidimo kaj ima kad smo usle pitale smo jdnu od prodavacica jel dosla majina kuma (/ona je jedna od prodavacica) a one su rekle da nije...eh onda smo mi nastavile setnju i mallo salabajzale sim tam...pa smo opet otisle u ured i bile na internetu...nakon negdje pol sata Maja i ja samo otisle si po cugu (to ima automat u ducanu) onda je Maja ubacila par kuna sitno i vratilo joj pare a ona dobila cugu-caj (besplatno) hehe bas smo crkavale onda sam si i ja uzela cokoladu mislila sam proc ko i Maja i da dobijem "besplatno" no meni se nije posrecilo haha sali se i onda samo cugale i pricale i zabavljale smo se...eh kad je pao pljusak kise bas tad Majchy je ogladnila i rekla tati da joj da neki kisobran da si ide kupit sedvic u konzum i ja s njom al onda je njezin tata nezvao Majinu mamu i onda je ona dosla po nas i onda samo otisle doma... ...heh idem ja sad by...i komajte...



| komentiraj! (39) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.