ljubicemoje

četvrtak, 09.03.2006.

Evo mene opet!!!

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006


Evo malo si uređujem blog jer i sami znate da su bili neki kvarovi i to pa se baš nisam mogla javljat al znam da vam nisam baš ni falila, nema veze!Evo ja sam ovaj blog imala kao zadaću iz računalstva a sad sam postala totalno ovisna o tome.U ovih par dana dosta mi se toga promjenilo al ne baš na bolje.Moj dečko i moj best frend koji je i best frend od mog dečka su se posvađali i onda sam ja morala slušat kak jedan drugog pljuju a cjelo vrijeme sam znala da će se pomirit.I pomirili su se i fakat mi je drago zbog njih!!Ali taj isti dan sam ja saznala nešto o svome dečku i zato sam ga morala ostavit faKAT MI JE ŽAO ZBOG SVEGA ali znam da sam dobro odlučila i moja se odluka neće promjenit(bar ne odmah).Znam da mu je sad žao ali to mi nije dovoljno a neznam ni sama kaj bi trebao napravit da mu oprostim.Sva sam zbunjena.Bili smo jučer na kavi i odlučili smo da ćemo biti frendovi al ja se bojim da on to prijateljstvo neće iskorištavat da bi opet bili zajedno.Ma vidjet ću još kaj će bit uvjek imam svoje curke koje će mi reć nekaj pametno!!!!PUSA

- 10:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #