..I became somebody trough loving YOU..

..:::nedjelja_19.11.2006._15:00:::..

...jUsT g0 oN...

za 5 dana mi je rođendaaaan!!!!!!!!!!!
jeeeijjjjjjj...smijehpartysmijeh

bit će štalaaaa!!!!
mislim, kako kome...
ali JA idem na cugu i idem se zajebavat s ekipom i boli me kurac!!!!
i nadam se da će jedna osoba meni draga biti uz mene... ako ne bude, teško da ću joj/mu to oprostit.... ne želim spominjat imena da se netko ne bi naljutio...rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us
prekjučer je bilo 15 godina pada Vukovara... ne želim previše pričat o tome ali samo to želim spomenuti da znate da mi je stalo.. FULL ! neke osobe znaju i zašto.... ali ovo nije deprimirajući post i neću ga pretvoriti u takvo nešto... samo želim da ljudi ne zaborave koliko je osoba umrlo za kurac.. mislim, dobili smo nezavisnost i to, ali... ma joojjj... SAMO NEMOJTE NIKAD ZABORAVIT VUKOVAR I 1991.!! molim vas...hrvatska


završila prva sezona ZAKONA BRAĆE nono
ewo slatkiša.. Image Hosted by ImageShack.us thumbupnaughtynaughtynaughty


iiiii.... takooo...
ne znam više ša da pišem...

nemojte mi zaboravit čestitat rođendan hehehe... deaddead

welika pusa,kiss
_..zEkKy.._

you have something to say? 12?? neeee...oču još!! =P * Aa-a! * wanna?

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • _..zEkKy.._


    Image Hosted by ImageShack.us


    kod mene vas je bilo... Free Web Counter
    Free Web Counter od 22.1.06. 15:00




mOji nAAAAAAAAAj... =]

*_:::..mA baBy..:::_*

  • my moto & my hero.. GARFIELD!!!!!
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    deadZašto je Garfield moj idol?!lud
    kao 1. voli lazanje
    kao 2. voli spavati i ljenčariti
    kao 3. boli ga kurac za sve (DON'T KNOW, DON'T CARE!)
    kao 4. zaebava sve kud stigne

LjubAv jE u zRakU..aLi sRušiT ćE se.. haH. LjubAv jE sMijeŠna. mRziM LjubaV. a 0peT gA voLim..