Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/mojeigotovo" />

..I became somebody trough loving YOU..

..:::srijeda_13.09.2006._23:37:::..

......sick sick sick sick sick.....Image Hosted by ImageShack.us

ja prenosim bijesnilo... znate vi to?
niste znali????
e sad znate!dead

niste htjeli znati?????
e jebiga opet znate!!!

a da niste znali bi vas zanimalo jelda????????

e tako je i meni!!!!!!
nisam TO trebala znati jer sam samo pobijesnila i opet ne znam ša ću sama sa sobom i opet mi ide na živce i on i ona i... ma jooojjjj...
nisam to treala znati, stvarno nisam.. a da mi nisu rekli bi bila još bjesnija nego sam sad. e. da.
i sada ja to znam.. i luda sam (kao što shvaćate upravo sada na temelju stavke 2-8.. haha.. na temelju ovog tu sranja, ups posta) i ne znam ša ću sa sobom !!! a imala sam priliku biti sretna i opet sam je sjebala po ne znam koji put.... i ša ću sad???
NIŠTAAA!!!!!! jer je tu sreću uzeo netko drugi i tko zna da li ću ja ikad više doći na red na nju.... stajat ću ja u redu ali n znam dal će me druge preskakati ili će mi on dopustiti da ga zavolim... ahhhh.... I'M SICK!
... Image Hosted by ImageShack.us ... Image Hosted by ImageShack.us ...

ajde ljudi dovĐenJa!! (bez i molim..)smijeh

welika pusa, luv u,
_::zEkKy_cAriCa::_ smokin


Click here to get your free text scroller.

you have something to say? 55?? neeee...oču još!! =P * Aa-a! * wanna?

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • _..zEkKy.._


    Image Hosted by ImageShack.us


    kod mene vas je bilo... Free Web Counter
    Free Web Counter od 22.1.06. 15:00




mOji nAAAAAAAAAj... =]

*_:::..mA baBy..:::_*

  • my moto & my hero.. GARFIELD!!!!!
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    deadZašto je Garfield moj idol?!lud
    kao 1. voli lazanje
    kao 2. voli spavati i ljenčariti
    kao 3. boli ga kurac za sve (DON'T KNOW, DON'T CARE!)
    kao 4. zaebava sve kud stigne

LjubAv jE u zRakU..aLi sRušiT ćE se.. haH. LjubAv jE sMijeŠna. mRziM LjubaV. a 0peT gA voLim..