ovo je nešto kao moj dnevnik..

srijeda, 16.07.2008.

Hahaha idila.... divno je bit ja.... naaaaaaaaaaaaaaaaat

Jučerašnje popodne je bilo jedno od najgorih ikada....
Nismo išli van jer sam se ja posvađala sam sekama...
Ubiti ovako:
Krenila se ja spremat sve 6... I super tuširam se ja a men seka kvoca kak se predugo tuširam i ono ajd izađem ja...
Obučem haljinu-neš vald takva izgledaš ko Silvija Fine...
Hmm ajd neć... I dobro nađem ja neš drugo i idemo mi jest...
Onda mi prigovarala kak mljackam... a ja se jako trudila da ne.... I kad sam joj rekla da ne mljackam rekla je kak grozno hrskam i da joj se ne sviđa način na koji jedem....haha
I dobro ne bi ja ništ rekla da nije naglasila da jedem njenu hranu... I onda sam.malo jadno, joj pljunila njenu hranu i ošla...
I ona je mislila da je to zato jer je men teško oprat 3 tanjura.........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nazvala frenda rekla da ne idemo van jer ja neču i onda se još pola sata žalila na mene a ja nek slušam...
I nakon tog došla i derala se... hmm
A najajče od svega je to što sam joj umjesto svađe jer mi to ne ide napisala na papir kak sam tužna jer me sam viče...
I sad ja očekivala da me zagrli i pomirimo se kad ono nova navala deranja....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tak da odustajem...
Budem pristojna i to to..... ( i kupujem hranuu u trgovini iak je plačaju moji starci al ono)

Zar sam ja jedina osoba koja ima tak krasne seke....aaaaaaaaaaa
A najgore je od sveg što mi se sam one rugaju i sad sam napokon uvidila kak je to kad se ja nekom rugam....
- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.