ovo je nešto kao moj dnevnik..

utorak, 15.07.2008.

Popodne..... Još 2 tjedna i par dana u Zadru ;)

Budući da sam cjelo dopodne i dio popodneva visila na netu i spavala popodne smo ja i moje 2 seke otišle na plažu...
More je hladno, valovi, kamenje, nema baš previše ljudi- meni savršeno....
Ali budući da sam ja ja morala sam past, uvbost se na ružu, poslklizniti se nasred Zadra ( onaj kamen grrr)
I odgođen je koktel party za subotu....
Ali sam ipak happy- dobila sam svoj 1 komentar.... kak slatko :)
I tak sad se idem se tuširat, malo birat krpice, make up i van na običnu cugu sa sekom i njena 2 frenda...
Možda bude nekih komada xd
Ko zna....
- 20:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.