ovo je nešto kao moj dnevnik..

utorak, 15.07.2008.

Hmmm

Mene zanima kak razmišljaju drugi ljudi... Nekak šta god netko učini ja razmišljam zašto bi ja to učinila, a to nikad ne bude to..
Pa ja nemam pojma o ničemu, o drugima...
I zanima me jel moguće da osoba kojoj se ja divim bude ljubomorna zbog nekih sranja kao to što moji imaju više para ili pak to što se sviđam više dečkima???? To nije normalno cura je pametna, ima vezu od 2 godine, ma sve 6 i onda bude ljubomnorna na mene koja ubiti nemam ništa vrjedno, mislim šta vrjedi lova.... ništa ili pak to što se sviđam dečkima ako ih nemogu zadržat...aaaaaaaaaaaaa... nije to fora....



I još me zanima zašto nikad nije dovoljno truditi se?
Zašto se naš trud računa samo ako je sve savršeno?
Zašto se vrline ne primječuju a mane gledaju pod povečalom?
Zašto smo takvi,...



Kao primjer navest ću jedan slučaj u mojoj obitelji...

Ja neznam kuhat niti išta...
I jedan dan ja se potrudila shuhat starcima ručak...
I onda oni dođu i umjesto da su sretni men kvocaju kak sam pravila u krivoj tavici naprave facu ko da je pred njima napoj....
I jesu jeli??? NIsu kao nisu bili gladni...
Nikad više neću uč u kuhinju nema šanse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ovaj da partyparty
- 16:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.