ovo je nešto kao moj dnevnik..

utorak, 15.07.2008.

GLAZBA

Glazba je nešto bez čega nemogu živjet... već sam gore navela da slušam sve i svašta pa evo sad konkretnih primjera...

Sonata Arctica(Power Metal)- meni osobno predobar bend... Pjesme imaju predivne riječi a meni osobno najljepša pjesma je Still loving you... obožavam je... jako jako


Rhapsody (Symphonic-Orchestral Power metal)- druga meni super grupa... Sviđa mi se sviranje... Ono ritam, tonovi, melodija, nekak posebno, čarobno :)

Epica - gotovo nikom ova grupa nije dobra, pod uvjetom da je uopče čuo za nju no meni ti glasovi, pjesme s latinskim djelom i orgulje u nekim pjesmama nekak posebno odgovraju... Naj pjesma mi je Mother of Light...

Hladno pivo- hahah nakon metala ja na Hladno pivo... Neke njihove pjesme su punk, neke rock... Al sve u svemu kad mi je dosadno obvezno slušam ovu grupu jer zna nasmijat :)

Crvena jabuka- pjesme imaju slatke tekstove, i volim ih slušat kad sam tužna kao i Prljavce...

Azra- legendaran bend jedan od najboljih :)

To je to trenutno drugih se ne mogu sjetiti....
- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.