ovo je nešto kao moj dnevnik..

utorak, 15.07.2008.

AAAAA pišem po veliko weee
Iako se ne bi baš previše reklo imam 16 god, uskoro 7... tj u 9 mjesecu :)
Idem u gimnaziju ali ne ide meni baš ta škola... Osto mi popravak iz fizike za 2 rok bravo ja al ono.. nema veze.. bude bolje...
Ono što bi se o meni trebalo znati je da nemam pojma tko sam, šta sam, šta volim...
Nikad ne kopiram druge, volim originalnost ali mi se toliko toga sviđa... glazba- metal, rock, punk, one stare ma tona toga ;)
Sviram gitaru al ne baš dobro tek godinu i pol al budem ja to naučila jednom...
Ima vremena...
Prijatelja imam jako puno, ali nekak ne želim to. Ja bi najradije bikla tužna jer ja volim biti tužna i žalit al nikad nemam za čim pa izmislim razlog...
I sad bi se žalila al nemam na šta... grrrrrrrrr ;)
Jedno biće koje obožavam je moj pas.... ne šmirgla on mene baš previše al je super...
A ljubav... to i ja ne idemo zajedno nikako.... volim 1 dečka od prošle godine u 4 mjesecu, probali, nije išlo al ono objasnite to meni... teško....
- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.