<body> 2.Deložacija - You'd rather cry, I'd rather fly - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LIKOVI_ BOJA TEKSTA, linkovi POGLAVLJA

Thomas-tamnocrvena
Callie-ljubičasta
Ewan-zelena
Marc-plava

ˇˇLINKOVIˇˇ
1.-Sokol
2.-Deložacija
3.-Deka
4.-Nogomet
5.-Početak
6. Otrov
7. Bol
8. Bez pozdrava
9.Ewan

10. Od životne važnosti

Pomoć pri čitanju yes

Info Box

Da uglavnom... Emmmm eekzijev
Čini mi sa da bih mogla sve češće počet koristiti stihove pjesama u priči, tako da se ne zbunite vam kažem ;)
na kraju poglavlja pisat će ime pjesme itd. ajde volja vas vaša nekreativna Bumblica cerek

E DA! Jel mislite da je vrijeme za novi dizz? mah
I'm a fan of Shaun the Sheep!

Puf Pant

Novo poglavlje nakon 10+ komentara!!

I nemojte mi se truditi komentirati ako niste pročitali. Stvarno me iritira kada mi napišete novo kod mene, ja vama lijepo komentiram post,ali neeeee ne bi vi meni mogli...

Linkovi

I'm alone in this...
°°Dnevnici Sretne Duše°°
You are not alone...
MangaFan- još jedan moj blog
kinderchoksa-pricha-prichu
**I wanna be one to walk on sun**
Story hunter...
Angel X

Lilonaut.myminicity


Puno hvala~Lizzie, Mrs. Cullen Pattinson, ""_._LaUtNeRiCa_._"" , Pajo, .|famousxlastxwords|. I SVIMA KOJE NISAM NABROJALA
i naravno
mojoj jedinoj

...Delilah...


Kiss svima od Bumblice!

Blogerica - Blog tražilica i direktorij.





CREDITS

kostur: x



2.Deložacija
20.04.2009. - 15:01

Koja koma.
Ne samo oavj party, nego cijeli ovaj dan.
Probudim se i udarim lavom o zid i počnem pjevati pjesmu svog najdražeg benda. Onda ugledam Toma, kako mirno leži i sve mi brige nestanu. Dovučam se do kuhinje(nakon 15 minuta zurenja u Toma).
Mmmm... Ewan opet kuha.To me dodatno oraspoloži i krene po svoj doručak.
Nakon ubitačnog treninga čekala sam da moj najdraži dođe po mene.
˝Dobar dan, tražim jednu savršenu djevojku, upravo je izašla s treninga i sigrno joj treba ručak za obnovu energije˝ Očito i trening ima svoje dobre strane...
No za vrijeme ručako ozračje se promijenilo i iako to nisam voljela natjerala sam Thomasa da mi kaže što nije u redu.
˝Vidiš, razmišljao sam...˝
˝Znam.˝Kratko samse sosmjehnula, a on se smrgodio i nastavio kao da se ništa nije dogodilo,.
˝Ne želim da daješ instrukcije Marcu.˝
˝Molim?!˝
˝Znam da ti je stalo do mene i da me nkada ne bi prevarila, ali zato ne vjerujem toliko Marcu. Zašto ti mora sjediti tako blizu, mora li STALNO biti bez majice?!!˝
˝Dakle.˝smireno sam rekla ˝ti stvarno misliš da ja na TO obraćam pažnju?˝
˝Nego na što?˝
˝ja mu dajem instrukcije, tada je moja jedina briga riješava li zadatke pravilno i točno.˝
˝TADA!!! A kada mu ne daješ instrukcije? onda na to obraćaš pažnju?˝
˝Dobro znaš da svo svoje slobodno vrijeme trošim s tobom!˝
˝Trošiš! Tako dakle Cal, ja ti samo ispunjuujem prazninu u tvom tako lako potrošnom vremenu!˝
Pukla sam.
On me zaprepašteno gledao dok sam mu u glavi redala trenutke kada je gledao druge cure i usput ˝izvlačila˝ njegove prilično muške komentare na njih i njihov izgled, čak i kada je bio sa mnom.
To inače ne radim prečesto, ali sam stvarno bila ljuta.
Završila sam i izašla te potrčala do kuće
Vrijeme deložacije je došlo.
* * * * * *
Večeras mi nitko nije drag. Svima kopam po glavi.
Kada sam se vratila kući s Ewanom on je odmah otišao napraviti večeru. Ja sam sjela i čitala.
˝Večera je gotova˝ Pomisli Ewan
˝Hvala mislim da ću je danas preskočiti˝
˝Imamo škampe...˝
˝Znam, nisam raspoložena...˝
˝Želiš razgovarati o tome?˝
dobri Ewan...
˝Ne... Hvala˝
Ewan zna poštovati tuđu privatnost. To se za mene, danas ne može reći. Marc je otišao van jer mu je bilo dosta mojih ˝tihih instrukcija˝
Kucanje na vratima.
Vratio se.
Jedva suzdržavam zlobni smješak jer-
se nadam da ga neće smetati što su mu stvari u hodniku...



| 6 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.