Zlatni retriver

Zlatni retriver-
Pasmina je izuzetno inteligentna, brzo shvačaju i lako uče, najveće
veselje im je boraviti uz obitelj, ne vezuju se uz samo jednog čovjeka i
vrlo su prilagodljivi, svakog novog člana obitelji kao i goste prihvačaju s
radošću i kao potencijalne prijatelje za igru i maženje.
Atraktivnog je izgleda , srednje velik pas poluduge dlake čija boja varira
od svijetle boje vrhnja do boje starog zlata.Onaj tko želi čuvara nije na dobrom putu! Ovo je pas koji će se obradovati
i provalniku ! Nisu pasmina koja pretjerano laje, ipak s veseljem
najavljuju svakog gosta, također su halapljivi i za komadić mesa su u
stanju sve izvesti i onoga tko im ga daje prihvatiti kao najboljeg
prijatelja. Skloni su debljanju,tu vlasnici moraju biti dosljedni jer
zlatni retriver ne zna kad mu je hrane dosta!


Zato se ne treba odlučivati uzimati pasminu ako će pas često boraviviti sam, postaje depresivan i pati ako nije uključen u obiteljska događanja.



petak, 08.02.2008. u 19:43 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Forum....

Svaštara125-Maja
Blog od moje frendice

leonardzg
Moj brat

Good Thinking
Moj drugi brat

Renata


Kratko o meni


IME: Dorotea...

MJESTO ROĐENJA: Zagreb

GODINE:Nije bitno
VOLIM: Obitelj, slatkiše,
prirodu i cvijeće, tamne
boje....

MRZIM: Drečke iz razreda,
krištave boje, neiskrene...

LJUBAV: Opet sam nesretno
zaljubljena


Svašta...










Diddl













***DoRoTeA***