Super

Evo mene opet. Nemam što puno za reći. Ovih par tjedana nisam imala dovoljno posvetiti se blogu. Zato ću vam sada sve ispričati.Ovih par tjedana su bili jako zabavnithumbup. Ove škoske godine godine mi odlično ide, samo dobivam petice.Zakon!!!! Danas sam u školi rekla jednoj djevojčici da bi s naočalama izgledala još ružnije nego što je. Sve moje frendice koje sjede blizu mene su se smijaleyes. Zapravo vrlo mi je drago da sam to rekla jer se samo ulizuje učiteljici, a to mi stalno ide na živce i glava mi zbog toga explodirapuknucu. U nedljelju mi frend slavi rođendan. Danas su mi moje naj frendice našle narukvicu koju sam davno izgubila.
PoZZZZZZZmah

petak, 01.02.2008. u 17:07 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Forum....

Svaštara125-Maja
Blog od moje frendice

leonardzg
Moj brat

Good Thinking
Moj drugi brat

Renata


Kratko o meni


IME: Dorotea...

MJESTO ROĐENJA: Zagreb

GODINE:Nije bitno
VOLIM: Obitelj, slatkiše,
prirodu i cvijeće, tamne
boje....

MRZIM: Drečke iz razreda,
krištave boje, neiskrene...

LJUBAV: Opet sam nesretno
zaljubljena


Svašta...










Diddl













***DoRoTeA***