Kratko o danas

Danas sam napokon uspjela jednom razgovarati s novim učenikom........ To je bilo treći sat kad smo imali likovni. Moj frend me pozvao i upoznao s njim, prepala sam se jer imam smješne zube(uskoro ću dobit aparatić) i bila sam sva prljava od tempere.Poslje škole smo razgovarali o jednom dečku (mislim na onog idijota iz nedavnog posta).Malo me čudiloeek ali rekao mi je da sam ja jedina cura koju je upoznao iz razreda. Po tome se već vidi da je sramežljivzaliven,nisam ni ja ništa bolja od njega. Zapravo jedino su me veselile dvije petice iz likovnog i
školski doručak njami(mafino).To je to o danas. Kissssss

srijeda, 16.01.2008. u 18:45 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Linkovi



Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Forum....

Svaštara125-Maja
Blog od moje frendice

leonardzg
Moj brat

Good Thinking
Moj drugi brat

Renata


Kratko o meni


IME: Dorotea...

MJESTO ROĐENJA: Zagreb

GODINE:Nije bitno
VOLIM: Obitelj, slatkiše,
prirodu i cvijeće, tamne
boje....

MRZIM: Drečke iz razreda,
krištave boje, neiskrene...

LJUBAV: Opet sam nesretno
zaljubljena


Svašta...










Diddl













***DoRoTeA***